Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logoartikler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoere

Har overvejet at starte en virksomhed op som skal trykke firmalogoer på f.eks. golfbolde, krus, lighter, kuglepenne og vinflasker i op til 5 farver.

Så inden jeg går ud og investerer rigtig mange penge i en maskinpark, var jeg lidt nysgerrig efter at vide hvor mange af jer som bruger logoartikler ???

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:56

Jeg synes der er rigtig mange der trykker logoartikler, men jeg det kunne være fedt med nogle flere der trykte på "kvalitetsting" og som der så var mulighed for at trykke i lidt mindre oplag - altså feks. en lækker rollerball pen i stedet for en standard "bic kuglepen" osv...Ved godt at økonomien i det nok er svær, bare lige en tanke...

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 09:45
Tak for din tilbagemelding Mine tanker var ligeledes rettet lidt mod det unikke, eftersom det er de færreste som tilbyder med 5 farver. Den generelle leveringstid på 2-3 uger som markedet tilbyder, er alt for lang tid. Vil helt klart satse på at levere indenfor maks 3 hverdage. Ved at reklamebureauer, Event firmaer og marketingschefer altid helst skal modtage varerne i går, eftersom de altid er i sidste øjeblik.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)