Mangler du for eksempel at træffe en beslutning, har et eller flere emner som du ikke kan slippe, sidder du fast i karrieren eller har du svært ved at nå dine mål, så send mig en mail og jeg vil kontakte dig for nærmere aftale. Jeg er ved at være færdiguddannet coach hos SOFIA MANNING og mangler nysgerrige og seriøse personer at coache inden den endelige certificering. Session vil forløber efter ICF standarder. (Underlagt tavshedspligt.)Med venlig hilsen Lisa, Life og Businesscoach. Gentofte en.coaching@sol.dk P.S. Jeg har selv arbejdet som selvstændig og ved at det kræver lidt ekstra af én. Det hele skal hænge sammen og det er derfor jeg tilbyder jer denne frie mulighed for at "spille" nogle bolde op mod en væg, der kan føre til den rigtige retning... At jeg så også får trænet yderligere med nogle mennesker, der har drive og engagement, er jo bare en ekstra gave ;) |
Hejsa.
Det lyder som en godt tilbud og ordet gratis har en helt speciel klang når man er nystartet som selvstændig. Dog må man aldrig kalde noget for gratis men og jeg ser også det du tilbyder som noget for noget
Jeg har lige startet en konsulentvirksomhed, enkeltmands, og der i ligger der en masse aspekter. Jeg har en masse drømme og tanker om fremtiden, som jeg har forsøgt at kanalisere bl.a ved hjælp af Anthony Robbins, Ubegrænset Kraft. Mine overvejelser går også på at blive uddannet coach i løbet af de næste 3 år eller så snart jeg finder overskud til det. I min søgen efter coach uddannelse er selvfølgelig stødt på Sofia Mannings hjemmeside og er sikker på hun er dygtig og yderst seriøs.
Jeg bor i dag i Aaalborg, men har boet 7 år i Charlottenlund indtil 2005.
Det er stensikkert at jeg vil bruge al den energi jeg kan præstere på selvudvikling og virksomhed de kommende år og jeg kunne helt sikkert bruge en til at hjælpe med at samle mine tanker.
Hvis det har din interesse kunne vi tale sammen i telefonen og jeg kunne give dig lidt at arbejde med eller omvendt og så kunne vi mødes et par gange sidst på måneden.
Hvis du er int. kan du skrive til migh på: martin.pallesen@stofanet.dk
Mvh.