Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger stabil Revisor...!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har åbnet et I/S selskab i Vagtbranchen her pr 1 April 2008

Vores forventet indtægt pr måned beløber sig cirka 150.000,-. heraf skal medarbejder lønnes med cirka 50% af beløbet plus andre udgifter. (et stort skøn.)

Vi vil bruge Dataløn, som skal stå for lønnen til de ansatte og vi bruger kun deltidsfolk her i starten.

Jeg har fået revisor priser fra 400,- til 1300,- i timen og vil gerne have en uddannet seriøs uptodate revisor, til en rimmelig pris.

Han/Hun køn er fuldstændig ligemeget.

Krav:

Skal kunne alle regler og have en god uddannelse.

Skal være forsikret i tilfælde af fejl i regnskabet, så vi ikke skal betale for rettelser.

Skal kunne tilbyde måneds / kvartals og årsregnskab service.

Håber jeg fik det hele med.

Kontakt mig evt for interesse eller møde om tilbud.

Regner selvfølgelig med at De som revisor skal have et møde med mig og se på tingene.

Skal også have tilbud på årsregnskab for mit enkeltmands virksomhed BCC Import. Plus vores private selvangivelser.

Glæder mig til at hører fra Dem.

Tilmeldt 1. Apr 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:19

Hej Henrik,

Velkommen som iværksætter.

Skulle du have interesse I at høre nærmere om, hvad Kontorligen kan tilbyde er du velkommen til at kontakte mig.

Kontorligaen udfører alle opgaver inden for regnskab, administration og økonomi. Vi kan tilbyde at udføre arrbejde

på timebasis eller efter fast aftale.

Til din orientering skal du vide at det er langt billigere og lige så godt at bruge Danløn i stedet for Dataløn. Det koster ikke

noget at blive oprettet, det gør Dataløn til gengæld. De månedlige ydelser for at køre løn er også langt billigere. Et fint

lønsystem direkte på nettet: www.danlon.dk.  

Venlig hilsen

Elisabeth Bay Jensen

Kontorligaen

Tlf. 86481951 

elisabeth@kontorligaen.dk

www.kontorligaen.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 21:38

Hej Elisabeth

Har sendt dig en e-mail

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 01:22

Her må jeg så mane til forsigtighed, selvom jeg andet steds her forleden har sagt at man skal passe på med at dømme folk ud fra ganske få indlæg. Jeg kigger imidlertid på kontorrligaens hjemmeside. Her står der at man kan påtage sig stort set alt administrativt arbejde for kunderne, herunder at få lavet hjemmeside til kunderne. Det sidste falder meget i øjnene.

Bogførings- og administrationsfirmaerne har helt klart deres berettigelse og der er brug for dem men det er mit indtryk at det Henrik eftersøger og har behov for er en revisor som også kan rådgive ham og er velbevandret indenfor regnskab og skatteret. Lad mig blot nævne at  Henrik andet steds her nævner noget om at han skal have stiftet et selskab. Det er umiddelbart ikke noget som bogholdere m.v bør begive sig af med.

Hvad skal Brian iøvrigt med en revisor i "Jylland" Smile   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)