Hej alle Jeg er i gang med at uddanne mig som markedsføringsøkonom på Niels Brock. Som en del af min uddannelse skal jeg i praktik i cirka 3 måneder i en virksomhed. I denne periode skal jeg også skrive en opgave om en given problemstilling i den valgte virksomhed. Fagene som jeg har er: Økonomistyring International Markedsføing Global Økonomi Organisation/Logistik Global kommunikation heriblandt engelsk. Design Erhvervsret Arbejdsopgaverne i praktikperioden kan udarbejdes, så den passer til den valgte virksomhed, Der ligger ikke nogle faste arbejdsopgaver praktikperioden skal indeholde. Ved siden af driver jeg en lille webshop som sælger lingeri. Den er startet i Januar 2008. Lidt om mig: Jeg bor i storkøbenhavn, så en virksomhed i storkøbenhavn eller det indre københavn ville være optimalt. Jeg er 22 år og har en bred viden. Jeg har prøvet en del ting ville jeg selv mene. Jeg har meldt mig frivilligt til militæret og arbejdet et år som kasseass. i Superbrugsen og et år som vikar i TrygVesta. Mine interesser er sport og bøger specielt bøger om iværksættere:o). Ydermere kunne et studiejob også være interessant for mig før praktikken for at lære lidt om virksomheden. Så skriv endelig hvis der er nogle der er interesserede i mig. Med venlig hilsen MBSP
|
Markedsføringsøkonom søger praktikplads Jan.2009
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Leger med affiliate på Tilhusoghave.dk.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)