Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis medarbejder i 1 uge+!!?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder satme godt gør det ikke?

Men nu skal det sku være!

Jeg færdiggjorde HTX for 2 år siden og har arbejdet utrolig meget med salg, management og hr. Jeg har haft utrolig mange arbejdspladser af ca 3 md'ers varighed, så jeg har rundt regnet været i ca 8 virksomheder plus en masse vikariater og freelance jobs. Kombineret har de alle givet mig en utrolig bred overflade at tage udgangspunkt fra. Hva enten der drejer sig om, medarbejdere,virksomheds strategier, coaching, salg, service, kunder,salg af virksomhed og mindre markedsføring så har jeg haft mere eller mindre erfaring med det.

Jeg kender mig selv for godt til at vide at en virksomhed hvor jeg ikke har mulighed for at være selvstændig, dvs en ikke monotom arbejdsabe der bliver jeg ikke særlig længe.

Jeg er som person super ærlig, retfærdig og objektiv, jeg tager altid distance fra en beslutning for at se hvad det smarteste for en virksomhed ville være. Jeg starter på en videregående uddannelse på cbs, bussiness administration and psychology her til august(forhåbentlig)

Så det jeg søger er mindre virksomheder, det ville kunne bruge mig, mine kvalifikationer og alt det jeg kan bibringe en virksomhed.

Bla ønsker jeg noget erfaring som konsulent da jeg i fremtiden, har planer om at starte som konsulent. Målet med at komme ud i en mindre virksomhed for mig ville være at få en masse erfaringer på et andet niveau end som "arbejder". Derudover ønsker jeg at kunne bygge nogle dybere forhold med andre iværksættere og virksomhedsejere, hvor der ikke er noget økonomisk i det, hvor det er de personlige forhold der gør at man i fremtiden vil kunne bruge hinanden.

Jo flere der svarer desto bedre, og desto mere erfaringer kan vi bibringe hinanden forhåbentlig. Det skal selvfølgelig ikke udelukkes at arbejdet kan fortsætte efter den 1 uge hvis vi finder en fælles løsning.

Forresten må virksomheden gerne være fra københavnsområdet da jeg er fra Frederiksberg, men uanset hvorfra du er er du velkommen til at skrive.

Med venlige hilsener Thomas Andreasen 

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 13:20

Hej Thomas

Hvis du stadig er klar på at rykke, vil vi gerne tale med dig. :)

// Brokop

http://brokop.com/

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:30

Jo helt sikkert, du kan jo lige give mig et praj enten på bluedawnttg(snabela)hotmail.com eller 28561596

mvh Thomas

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)