Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilke bøger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lave en hjemmeside hvor der kan være flere bruger på end lige mig

hvilke bøger skal jeg så købe for at få mulighed for at lære dette kan godt noget html men ikk alt

har kigget på

Start på MySQL
Af: Thomas G. Kristensen

Start på PHP

Start på PHP 5

Start på programmering
Af: Greg Perry

hvilke nogle af dem skal jeg vælge eller skal jeg vælge nogle helt andre eller nogle af dem+ andre eller dem alle + flere

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:54

Som udgangspunkt ville jeg ikke købe bøgerne, de penge + tid du bruger på projektet, kan ikke retfærdiggøres i forhold til hvad det koster at få lavet.. Hvad er det helt præcist du gerne vil lave? Bare en side med en login funktion så flere kan redigere, eller er det bare et forum med flere brugere, for der findes en masse gratis, og gode løsninger. 

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:57
Jeg er helt enig med det foregående indlæg. Brug dine penge på at få det sat op for dig, og brug så tiden på det Du er god til.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 21:34

steffenhvid:

Som udgangspunkt ville jeg ikke købe bøgerne, de penge + tid du bruger på projektet, kan ikke retfærdiggøres i forhold til hvad det koster at få lavet.. Hvad er det helt præcist du gerne vil lave? Bare en side med en login funktion så flere kan redigere, eller er det bare et forum med flere brugere, for der findes en masse gratis, og gode løsninger. 

hvilke er gratis der skal kunne være op til 40på afgangen de skal kunne styre et hold i et manger spil og vil gerne selv lave noget. Så er det ikk en ok ide med bøgerne selvfølgelig ikk alt selv bare noget er lidt kedeligt hvis jeg ikk selv har lavet noget det der er ideen med dette er at jeg selv prøver at lave det som jeg kan lære og udvikle mig selv så vil lave det meste selv ????

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 23:54

Hvis du vil lære sproget, så er det fint. Dog skal du ikke købe "Start på PHP", da det bare er en ældre version af "Start på PHP 5". Men du skal være opmærksom på, at du ikke kommer til at lære noget I NÆRHEDEN af det, der kræves for at opbygge sådan et spil. Mit bedste råd er at starte i det små...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)