Netværk er stedet hvor man får kontakt til de vildeste mennesker. I weekenden hislte jeg på John D. Donaldson Marys far. Jeg kørte en tur i de købanhavnske gader i diplomat vogn. Sjove oplevelser men også mulighed for at lave lidt forretning. Tålmodighed skal der til når man arbejder med Guerilla marketing. Det at lave markedsføring i marken hvor man står og går. Det kræver at man har kendskab til ikke salg er salg. En god Pitch er vigtig for et godt salg. Men du skal nok holde lidt inde med om du må lave noget film for disse mennesker. Det er vigtig at du tager dig tiden og fortæller mere om service og ydelse end om produkt og cases. Når jeg bliver spurgt om hvad jeg laver siger jeg først min core business. Her efter fortæller jeg om hvilke områder mine film kan hjælpe inden for og så at markedet jo er på vej op. Så siger jeg ikke ret meget mere, da denne krog skal gribes ellers er det ligegyldigt. Spørgsmål her efter er ofte - laver I så også ect. film inden for undervisningssektoren. Men i weekende hang jeg så ud med nogle reklamefolk, der meget gerne ville vide mere om mine produkter. Business as usual, selv om man går i byen. Det er derfor jeg har et opsigtsvækkende visitkort, man må simpelthen spørge hvad er det du laver. |
Guerilla marketing på gulvet
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)