Jeg har tilmelding til 30 temadage og kurser kørende lige nu. Kan nogen fortælle mig, hvem eller hvad jeg skal have fat i, når jeg skal have autmatiseret tilmelding til forskellige kurser og temadage fra min hjemmeside. Jeg skulle gerne have det automatiseret så meget, at det bliver enkelt at udsende EAN regninger? Jeg bruger uendelig meget tid på det lige nu. Folk melder sig til på www.tomkitwood.dk og jeg lægger hver enkelt tilmeldte over i et excel regneark. så opretter jeg dem som kunde hos fakturaservice, hvorefter jeg laver en regning til hver enkelt kunde. Bagefter skal jeg så følge med i banken og krydse dem af efterhånden som de har betalt, det tager oceaner af tid. Der må være andre der sidder med det samme og jeg håber at der allerede findes en løsning ellers må jeg søge en freelance programmør. Er der nogen der kan hjælpe med mit problem? Med venlig hilsen Poul
|
Hej Poul
Det lyder lidt som et simpelt booking system du skal have lavet, jeg kender ikke noget færdig system der kan løse det. Men som udgangspunkt vil jeg mene at vi kan bruge E-Conomics til at sende EAN regninger og fakturaer (kræver at du enten bruger dem i forvejen eller at du kan lokkes til at skifte).
Vi kan dog også lave et system helt uden brug af E-Conomics, evt. med synkronisering fra din webbank så du ikke skal bruge så lang tid på at tjekke indbetalinger, giv mig et ring engang imorgen hvis det lyder interesant.
Jeg er til at få fat i fra klokken 14.00 og frem, mit direkte nummer er 40 511 627