Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger web-programmør

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger hermed web-programmør, til at hjælpe mig med at realisere min drøm, om at lave en side der hjælper andre. Denne idé er ikke en der vil gøre dig stinkende rig eller lignende, men derimod en der vil kunne være med til at hjælpe tusindvis af unge her i Danmark. Så hvis det er de store dollars du er ude efter, er dette nok ikke noget for dig.

Hvilken type side er det?
Hvad siden specifikt skal indeholde, kan jeg ikke komme ind på her, da der bl.a. er et domæne der skal købes (ejes lige nu af en anden), og da jeg ikke vil ha’ at nogen går ud og laver en lignende side med halvt hjerte.

Det jeg kan fortælle om siden, er at den kommer til at hjælpe mange fortvivlede unge, bryde tabuer og informere utrolig meget.

Målgruppen
Mål gruppen bliver unge i alderen 13 – 23 (+/-).

Hvordan vil samarbejdet komme til foregå?

For enkelte personer:
Er du en enkelt person, der synes dette lyder spændende, har jeg følgende i tankerne. Vi bliver samarbejdspartner, der splitter udgifterne 50/50 og ligeledes deler det overskud der måtte komme, fra bl.a. reklamer, 50/50.

Hvis vores samarbejdet fungerer godt og du er frisk på det, har jeg flere idéer. Her taler jeg ikke om ”non-profit”-idéer, men nogen som vi mener der er penge i.

For Firmaer:
Du/I laver hjemmesiden og får kredits på siden for det. Jeres navn vil også forsøge at blive nævnt i Godaften Danmark, som jeg har tænkt at bruge til PR. For at vise min seriøsitet omkring projektet, er jeg villig til at underskrive kontrakt, hvor jeg skriver under på, at hvis jeg ikke har været i landsdækkende TV indenfor et ½ år efter siden står 100 % færdig, vil jeg betale jer 7.500,- kr. ud af egen lomme. 

Hvad forventer jeg?
Jeg forventer 110 % seriøsitet og engagement! Kan du ikke levere det, er dette ikke noget for dig.

Af hjemmesiden, forventer jeg den har alle de funktioner jeg har i tankerne, såsom brugersystem, forum, artikeldatabase, flere admin log-in’s, ”plus-brugere”, m.m.. Udover det skal den selvfølgelig virke 100 % optimalt.

Hvad kommer der til at ske?
Hvis dette lyder som noget for dig/jer, kommer følgende til at ske:
Vi mødes, hvorefter du/I underskriver en NDA og jeg sætter dig/jer ind i idéen. Er dette så noget for dig/jer, tager vi den så videre derfra.

Glæder mig til at høre fra jer! Skriv gerne hvis du har nogle spørgsmål.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 19:21

Hej.

Jeg kan godt hjælpe mig med opgaven. Jeg ligger selv i målgruppen, så jeg kan også komme med nogle kreative idéer, hvis det er.

Du er meget velkommen til at kontakte mig på info [snabela] easysurf [punktum] dk, hvis du er interesseret. Smile

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:39

Hej Casper

Hvor bor du henne ad i landet?, jeg kunne måske være interresseret I ideen, men det kommer helt an på hvad det mere specifikt skal laves.

Mvh. Torben

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23

Hej Martin,

Tak for dit svar. Lige nu søger jeg godt nok kun web-programmøre, men skal jeg nok Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26

Hej Torben,

Jeg bor i Nordjylland, men kommer ofte til bl.a. Århus. Hvad mener du med hvad der specifikt skal laves, på hjemmesiden, eller?

Mvh Kasper A

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:40

Hej Kasper

Jeg er fra aalborg, og vil meget gerne høre lidt mere om opgaven, blandt andet en mere detaljeret beskrivelse af funktionalitet (uden at røbe din hemmelighed om hvad siden skal handle om).

Altså en liste med funktionaliteter, så er det lidt nemmere for mig (og andre) at give deres bud på opgaven.

Mvh

Kasper Gadensgaard

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 20:46

Gadensgaard:

Jeg er fra aalborg, og vil meget gerne høre lidt mere om opgaven, blandt andet en mere detaljeret beskrivelse af funktionalitet (uden at røbe din hemmelighed om hvad siden skal handle om).

Ja, det ville være rart. F.eks. projektet kræver noget meget avanceret teknik, betalingsgateway, ehandel osv. Så bliver det nemmere for alle parter.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05

Tak for de hurtige svar, Martin og Kasper.  

Ja selvfølgelig, my bad. Nogle af de funktioner jeg har tænkt mig siden skal indeholde, er:

• Et brugersystem hvor det er muligt at sende PM, have dagbog (Offentlig, privat eller kun venner), blog (evt. med RSS) og kunne udgive egne "artikler".
  • Et forum hvor brugerne kan snakke og hjælpe hinanden. Der skal bl.a. være "Anmeld det indlæg"-funktion, mulighed for at bedømme indlæg og putte indlæger i ens favoritter.
  • Et artikel system ala Netdoktor.dk, hvor det er muligt for brugerne at bedømme artiklen, kommentere og putte den i ens favoritter i profilen.
  • Et "seperat log-in system" for "Eksperter" og dem der skriver de rigtige artikler. 
  • Skin-/temavælger hvor man kan vælge imellem flere forskellige baggrundsfaver ala MSN.dk
  • Admin log-in hvor det er muligt at poste nyheder, slette brugere, opdatere siden, skifte reklame-bannere ud, osv.. Almindelige admin-funktioner.
  • Et link-system hvor brugerne kan komme med forslag til nyttige links.

Dette er lige de essentielle funktioner jeg kan komme i tanke om - håber det hjalp jer, ellers spørg bare løs Smile

Med Venlig Hilsen

Kasper A

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 22:28

Det er til at klare, men jeg kunne godt tænke mig - om jeg så må underskrive en fortrolighedserklæring eller ej - at høre nærmere om projektet (og du vil vel også høre mere om min baggrund), hvis vi skal finde ud af et nærmere samarbejde. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32

Martin H. Møller:

Det er til at klare, men jeg kunne godt tænke mig - om jeg så må underskrive en fortrolighedserklæring eller ej - at høre nærmere om projektet (og du vil vel også høre mere om min baggrund), hvis vi skal finde ud af et nærmere samarbejde. Smile

Super nice at høre! Yeah, send mig en PM om din baggrund og kompetencer, så finder vi ud af noget Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)