Hejsa, Jeg har alle dage betraget Amino som et seriøst sted, hvor virksomhedsejere hjælper virksomhedsejere og hvor der er oplagt mulighed for, at få gode råd, vejledning, fede ideer, feedback og mulighed for at fortælle en god historie. Jeg har ikke siden min tilmelding opfattet indlæg som stødende, da det jo er et frit forum, hvor mulighederne er mange, lige som holdningerne. Men når det så er sagt, har jeg en personlig interesse i at vide, om administrationen på Amino jævnligt har en eller form for tilsyn med indlæggene og i fald der er tale om eksempelvis mistænksomme, måske kriminelle handlinger, gør noget ved det? Alle indlæg på Amino bliver googlet og derfor er det i min - og vel også alle andres interesse - er der ikke forekommer indlæg, som kan vække mistænksomhed, bare til eksempel. For jeg vil ikke sættes i forbindelse med Amino, såfremt der forekommer eksempelvis ulovlig handel, bare lige til eksempel. Så kan administrationen måske sige til mig, at jeg skal vælge at gå ind i et andet forum, fred være med det, så er det dét jeg må gøre. Men jeg tænker på, om Amino vil kendes som et seriøst sted for iværksættere - eller, bare lige til eksempel, om det skal kendes som et sted, hvor man, bare lige til eksempel, kan begå for eksempel kriminelle handlinger? |
Der holdes ofte et vågent øje med siden fra moderatorenes side, og jeg har så sent som for et par timer siden, smidt et link til et indlæg efter en moderator, da der blev linket til illegalt materiale.
Linket blev slettet kort efter, og var efter min bedste overbevisning smidt der i bedste mening (om hvorvidt det var lovligt at linke til pågældende side)
Jeg tror ikke der er noget udbredt problem omkring lovligheden af debatten, jeg er ganske overbevist om at der er en fin selvjustits herinde (folk burde jo også være voksne nok til at opføre sig ordentligt)
Så kort sagt: Der holdes øje med debatten, men på en god måde.