Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilsyn med indlæg på Amino?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har alle dage betraget Amino som et seriøst sted, hvor virksomhedsejere hjælper virksomhedsejere og hvor der er oplagt mulighed for, at få gode råd, vejledning, fede ideer, feedback og mulighed for at fortælle en god historie.

Jeg har ikke siden min tilmelding opfattet indlæg som stødende, da det jo er et frit forum, hvor mulighederne er mange, lige som holdningerne.

Men når det så er sagt, har jeg en personlig interesse i at vide, om administrationen på Amino jævnligt har en eller form for tilsyn med indlæggene og i fald der er tale om eksempelvis mistænksomme, måske kriminelle handlinger, gør noget ved det?

Alle indlæg på Amino bliver googlet og derfor er det i min - og vel også alle andres interesse - er der ikke forekommer indlæg, som kan vække mistænksomhed, bare til eksempel.

For jeg vil ikke sættes i forbindelse med Amino, såfremt der forekommer eksempelvis ulovlig handel, bare lige til eksempel.

Så kan administrationen måske sige til mig, at jeg skal vælge at gå ind i et andet forum, fred være med det, så er det dét jeg må gøre.

Men jeg tænker på, om Amino vil kendes som et seriøst sted for iværksættere - eller, bare lige til eksempel, om det skal kendes som et sted, hvor man, bare lige til eksempel, kan begå for eksempel kriminelle handlinger?

hilsener fra Bettina shop.brumleogbi.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:32

Der holdes ofte et vågent øje med siden fra moderatorenes side, og jeg har så sent som for et par timer siden, smidt et link til et indlæg efter en moderator, da der blev linket til illegalt materiale.

Linket blev slettet kort efter, og var efter min bedste overbevisning smidt der i bedste mening (om hvorvidt det var lovligt at linke til pågældende side)

Jeg tror ikke der er noget udbredt problem omkring lovligheden af debatten, jeg er ganske overbevist om at der er en fin selvjustits herinde (folk burde jo også være voksne nok til at opføre sig ordentligt)

Så kort sagt: Der holdes øje med debatten, men på en god måde. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:39
Generelt er min opfattelse at tingene går meget fint af sig selv her inde - størstedelen af de ting vi som moderatorer laver er at flytte indlæg der er placeret forkert, slette dobbeltindlæg og lignende opgaver.

Vi læser naturligvis ikke samtlige tråde i gennem fra ende til anden, men bruger forum'et i samme stil som andre og griber ind hvis noget er som det ikke skal være - og alternativt kan man bruge "Rapporter misbrug" funktionen eller kontakte en af os direkte ,som Anders også nævner, hvorefter der vil blive kigget på det.
Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 20:43

Hejsa,

Ok, det var nu ikke meningen generelt at stille spørgsmålstegn ved Amino, for jeg ved jo godt, hvad det står for ;-), jeg synes bare at jeg hér til aften, faldt over en aktiv debat, som lugter langt væk......

Men det vil sige, at jeg skal 'rapporterer misbrug'? - om end jeg naturligvis kan tage fejl! Men det må jo så være op til moderator at afgøre.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:49
Bettina:

Men det vil sige, at jeg skal 'rapporterer misbrug'? - om end jeg naturligvis kan tage fejl! Men det må jo så være op til moderator at afgøre.

Ja, ved anvendelse af den funktion får vi alle en besked - hvis det er noget som vi moderatorer kan tage stilling til vil vi gøre det, alternativt vil Anja eller Martin svare.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:02

Hej Bettina

Generelt er det jo Martins holdning, at der er plads til det meste her på Amino og det er kun ganske sjældent at en debat (som ikke er spam, direkte ulovligt eller dobbelt) slettes.
Brug dog som Sune siger, funktionen "rapporterer misbrug" og beskriv hvad det drejer sig om, så får vi det på mail og kan tage stilling derudfra... vi er jo alle interesseret i at amino er og forbliver et godt debatforum :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 21:05

Hejsa,

Jeg har sendt én afsted, og jeg er helt enig i at der sjældent er en debat som afviger fra formålet og at Amino ér et godt debatforum.

Jeg tror bare lige jeg fik øje på et indlæg i dag, som trickede mig af ;-) 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:57

Hej Bettina

Jeg har kontaktet personen du anmeldte og jeg afventer hans svar.
Det er fint du holder øje, Amino skal IKKE være et sted hvor der handles ulovligt!

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)