Hej Jeg har startet et nyt hosting firma og har brug for hjælp til at få gang i forretningen. Jeg har tilknyttet et henvisningsprogram hvor man kan tjene på at henvise kunder til os. Det er gratis at timelde sig, og fortjenesten ser således ud: Henvis en kunde der køber en 095 pakke og tjen kr. 0,50 pr. måned så længe kunden er aktiv. Henvis en kunde der køber en 295 pakke og tjen kr. 1,25 pr. måned så længe kunden er aktiv. Henvis en kunde der køber en 495 pakke og tjen kr. 2,50 pr. måned så længe kunden er aktiv. Der gives en kr. 25 opstartsbonus, og man skal optjene minimum kr. 125 før der kan udbetales. Hvis der er nogen der kunne være interesseret kan de se mere på www.wiggyhost.com/affiliate.html Hilsen Michael |
Jeg ville nok starte med at bruge et par tusind på en webdesigner, og så lige få lidt konsistens i siden. Hvorfor står der f.eks. "WihiwMedia" i title?
Desuden har du ikke helt ret, vi kan sagtens love ubegrænsede antal e-mail accounts, tilgengæld er der så en begrænsning i hvor meget hhv. HD Plads og Trafik du har, hvis bare du tømmer din mailbox ofte nok og får en masse små mails kan du godt have tusind e-mail adresser, har du derimod en e-mail der bliver voldspammet med store filer kan det være du ikke engang kan have en uden at overskride grænsen.
Så derfor er "ubegrænset" ikke noget volapyk det bliver bare tit misbrugt til at få noget til at se bedre ud end det er :) Så jeg vil nok også anbefale en tekstforfatter :)
Nogle links i menuen findes ikke på alle sider, jeg kan ikke komme ind på "About us" og jeg kan ikke finde dit CVR nummer.
Hvordan får man som affiliate lov at validere jeres service? Får man en gratis account eller hvordan?