Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henvisere til Hosting søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har startet et nyt hosting firma og har brug for hjælp til at få gang i forretningen. Jeg har tilknyttet et henvisningsprogram hvor man kan tjene på at henvise kunder til os. Det er gratis at timelde sig, og fortjenesten ser således ud:

Henvis en kunde der køber en 095 pakke og tjen kr. 0,50 pr. måned så længe kunden er aktiv

Henvis en kunde der køber en 295 pakke og tjen kr. 1,25 pr. måned så længe kunden er aktiv.

Henvis en kunde der køber en 495 pakke og tjen kr. 2,50 pr. måned så længe kunden er aktiv.

Der gives en kr. 25 opstartsbonus, og man skal optjene minimum kr. 125  før der kan udbetales.

Hvis der er nogen der kunne være interesseret kan de se mere på www.wiggyhost.com/affiliate.html

Hilsen

Michael 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:30

Jeg ville nok starte med at bruge et par tusind på en webdesigner, og så lige få lidt konsistens i siden. Hvorfor står der f.eks. "WihiwMedia" i title?

Desuden har du ikke helt ret, vi kan sagtens love ubegrænsede antal e-mail accounts, tilgengæld er der så en begrænsning i hvor meget hhv. HD Plads og Trafik du har, hvis bare du tømmer din mailbox ofte nok og får en masse små mails kan du godt have tusind e-mail adresser, har du derimod en e-mail der bliver voldspammet med store filer kan det være du ikke engang kan have en uden at overskride grænsen.

Så derfor er "ubegrænset" ikke noget volapyk det bliver bare tit misbrugt til at få noget til at se bedre ud end det er :) Så jeg vil nok også anbefale en tekstforfatter :)

Nogle links i menuen findes ikke på alle sider, jeg kan ikke komme ind på "About us" og jeg kan ikke finde dit CVR nummer.

Hvordan får man som affiliate lov at validere jeres service? Får man en gratis account eller hvordan? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17

Hej Mikkel

Tak for den konstruktive kritik. Jeg havde lige overset det med wihiwmedia i titelen. Det er fordi jeg startede med at bruge domænes wihiwmedia.com men har skiftet til wiggyhost.com og havde lige overset titelen da jeg ændrede navn.

Selve designet er i mine øjne en uvæsenlig ting, så længe servicen er som den skal være. Jeg kender mange firmaer der har et super lækkert design men levere en røv dårlig service. Som jeg skrev er jeg lige startet og har valgt at starte så billigt som muligt. Når der så er kommet gang i den (håber jeg) så bliver der brugt penge på professionelt design.

Det med "ubegrænset" skriver jeg fordi jeg er bare så træt af alle de firmaer der lover ubegrænset det ene og andet for at "lokke" flere kunder til. Hvorfor ikke bare skrive det faktuelle, hvem har brug for "ubegrænset" email kontoer?? De færreste har brug for mere end måske 100-150 emailkontoer. Ihvertfal ikke den målgruppe jeg har planner om at servicere. 

About os linket blev slettet fordi jeg ikke lige har haft tiden til at få skrevet noget omkring os og så har jeg besluttet at vente med dette og bare få sendt siden i luften og få gang i forretningen. Disse info skal naturligvis på en side så folk kan få oplysninger om os. 

Mht. CVR. Jeg har valgt pt. ikke at søge om cvr nummer. Det er mere for at se om forretningen bliver til noget eller ej. Så snart der kommer gang i det skal jeg selvfølgelig have søgt om dette. Det er jo et krav så snart man omsætter for mere end kr. 50000 om året.

Affiliate tilbudet er gratis for alle at skrive sig op til. Så snart du er tilmeldt får du din egen medlemsside hvor du kan se hvor mange du har henvist, hvor mange af disse der er aktive kunder, hvor meget du har optjent/fået udbetalt m.m. Det firma vi bruger til at udbetale indtjeningerne til er også gratis at tilmelde sig.

Som sagt er jeg glad for den konstruktive kritik. Det er super dejligt og derfor sådan et sted som Amino er fedt, så man kan sparrer med andre til at få det optimale ud af sin virksomhed

Hilsen

Michael 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:34

mkollerup:

Selve designet er i mine øjne en uvæsenlig ting, så længe servicen er som den skal være.

Det er muligt det er sådan i dine øjne, i resten af verdens øjne drejer det sig om at sælge sig selv ... og se professionel ud. Det gør din side ikke pt. tværtimod. Tankerne der løber igennem folks hoveder er noget i retning af "Hvis han ikke engang selv kan have en ordentlig hjemmeside mon så han har styr på at hoste min hjemmeside?" jeg er klar over at det intet har med hinanden at gøre, men det er dine kunder ikke :)

mkollerup:

Det med "ubegrænset" skriver jeg fordi jeg er bare så træt af alle de firmaer...

Hold forretninger og personlige holdninger adskilt, du vinder ikke frem ved at gå imod hele branchen. Du befinder dig i billig-hosting segmentet, der skal du være billigere, bedre, stører og hurtigere end alle de andre, ellers kan du ligeså godt lukke med det samme.et.

mkollerup:

Affiliate tilbudet er gratis for alle at skrive sig op til. Så snart du er tilmeldt får du din egen medlemsside hvor du kan se hvor mange du har henvist, hvor mange af disse der er aktive kunder, hvor meget du har optjent/fået udbetalt m.m. Det firma vi bruger til at udbetale indtjeningerne til er også gratis at tilmelde sig.

Var ikke det jeg spurgte om :)

Jeg syntes du skal gen-tænke dit koncept, tag f.eks. følgende i betragtning:

1.  Hvorfor skal dine kunder vælge dig?
  2. Hvad kan du tilbyde som f.eks. B-One ikke kan?
    1. Du ligger på en lejeserver hos en Amerikansk udbyder, på den anden side af atlanten. B-One ligger i NGDC som i praksis svarer til at være direkte på dixen (hvilket de også er
    2. B-One har en håndfuld teknikere ansat, hvor mange har du?
    3. De har ligeledesen mindre hær af supportere ansat, hvad har du?
  3. Hvor mange kunder skal du have før du har overskud?
    1. Med det i baghovedet, hvor meget energi kan du så lægge i at tilfredsstille den enkelte kunde ?
    2. Hvor mange "nybegyndere" tror du du får i forhold til "erfarne" brugere med de priser? Når du kommer frem til at svaret er at du vil side med 90% first-timers så kan du også nemt regne ud hvor meget support du render ind i.
  4. Hvor meget mere energi skal der til at gøre det ordentligt fra starten af? og tror du ikke bedre det kan betale sig.

Planlægning er et og alt og det virker som om du er skippet let og elegant hen over det :) Jeg afskyr selv B-One og det gør alle der har en smule forstand på internettet også, når du har en forretningsplan der kan konkurrere med andre billig hoteller som Scannet og Surftown så kan vi tale sammen om at lave et billig-hotel igen :)

(Ved godt at jeg måske stiller de spørgsmål du ikke har lyst til at høre her ... men er det reelt ikke bedre at holde hestene i stalden nu  inden det koster dig hus og hjem at gøre om?)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54

Hej

Om noget er flot designet eller ej bedømmes af den der ser på det. Vi er heldigvis alle skabt forskellige med forskellige meninger... Det kan da sagtens være at der er mange der ikke syntes min hjemmeside er særlig pænt designet, men den er simpel og overskuelig. Jeg har været inde på sin hjemmeside specialhosting.dk og fundet flere stavefejl, samt under profilsiden har i et problem med at skrive "Ø". Jeg ved det er småting, men jeg syntes ikke man skal skrive nedværdigende om en anden når man ikke selv har 100% styr på sit eget.

Jeg er sikker på at du startede din forretning i tidernes morgen fordi du ville gøre noget anderledes og bedre end det der i forvejen var til stede. Jeg kan ikke se der er nogen forskel. Jeg fortæller bare min ærlige mening og jeg ved at der er rigtig mange der er af samme mening. Jeg har været inde og besøge din hjemmeside specialhosting.dk og under artiklen "professionel hosting" skriver du jo stort set det samme som jeg gør, bare på en mere politisk korrekt måde!!!

Du skrev "Hvordan får man som affiliate lov at validere jeres service? Får man en gratis account eller hvordan?" Tænker du om man fik en gratis hosting account? Det gør man ikke. 

Jeg har ikke brug for at gen-tænke mit koncept. Mit koncept er der ikke noget i vejen med. Folk får en super service til en billig penge. Vi lover ikke mere end vi kan holde. Det kan godt være jeg ikke kan hamle op med One.com, surftown m.m. ift support og tekniker medarbejdere, men mine servere er placeret i en af verdens største og mest professionelle datacentre og de er overvåget 24/7/365, så jeg kan garantere mine kunder en oppetid der matcher hvis ikke overstiger din....Skulle mine kunder have brug for support, så kan dette klares via supportsystem fra deres clientside. Det er muligt jeg ikke har online chat som de store, men man skal jo starte et sted. Hvis jeg skulle hamle op med de store skulle jeg jo have en startkapital på flere millioner, og hvem har det???

Jeg har bestemt intet mod konstruktiv kritik, men den skal også være konstruktiv. Jeg føler din kritik er konstruktiv, med en konkurrents synsvinkel. Jeg skriver et indlæg for at tilbyde folk mulighed for at tjene nogle penge og samtidig hjælpe mig med at få gang i mit firma, og det eneste du har gjort er at kritisere min virksomhed....  Jeg kunne komme med massere af negative ting jeg kunne sige om din sides opbygning, manglende information, firmaet gennesigtighed m.m., men det er ikke derfor jeg har tilmeldt mig Amino og det er der ingen af os der ville få noget ud af.

Yderligere kommentarer der ikke handler direkte om mit indlæg syntes jeg er unødvendige. 

Michael 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:01

Hej Michael

Vi er ikke konkurrenter, vi ligger i to vidt forskellige segmenter.  jeg får lige min webmaster til at kigge på de fejl med det samme, tak skal du have for at påpege det.

Og så vil jeg oplyse dig om at den eneste grund til at du fik 2. omgang kritik var at jeg ud fra dit først svar konkluderede at du kunne klare det, det kan jeg nu se du ikke kan. Se blot bort fra mine råd. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16

Hej Mikkel

Jeg kan sagtens klarer det, jeg syntes bare dine kommentarer bar præj af at du ville nedværdige mit firma og få det til at se dårligt ud. Som sagt så har jeg intet mod konstruktiv kritik og jeg har da også gemt dine kommentarer til senere brug, tag ikke fejl af det.

Når nu du er i gang med at rette fejl:

Forside anden paragraf: Såfremt du ønsker en læsning

Professionel webhosting artiklen anden paragraf: Mange af disse udbydere tilbyder fri trafik udem 

Professionel webhosting artiklen sidste paragraf: skal der ikke stå MC Solutions istedet for MC Networks? 

En fejl som mange laver herhjemme. Det hedder på dansk ikke incl. men inkl. og heller ikke excl. men ekskl. Jeg ved godt rigtig mange gør det på den forkerte måde, men det er altså forkert dansk forkortelse.

Det var bare lidt af det. Jeg ville nok lige gå din tekster igennem.

Michael 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)