|
Jeg driver siden ungdomspartierne.dk. Siden er lavet i wordpress, og det fungerer egentlig okay, men jeg vil gerne konvertere det til en mere ambitiøs og bedre udseende side. Jeg har f.eks. overvejet Joomla, men jeg er ingen IT-haj, så måske skal jeg have hjælp til at sætte siden op. Jeg kan egentlig meget godt lide standard templaten til Joomla 1.5, men efter at have rodet lidt med den, forekommer det mig ikke helt så lige til som Wordpress. Mit ønske er en side i et magasinlignende format (se fx. www.laptopworld.dk - jeg ønsker dog en mindre rodet side). Dvs. hvor man kan se de nyeste artikler. Derudover vil jeg gerne have en feature, der viser "mest læste" artikler og "nyeste artikler". Endelig vil jeg gerne kombinere det med en mulighed for at kunne debatere. F.eks. i et integreret forum. Er der nogen, der vil give et overslag på, hvad det vil koste, at få hjælp til en sådan løsning? |
Du er meget velkommen til at kontakte mig
Umiddelbart ser jeg dog ingen grund til at skifte fra WordPress til Joomla. Begge systemer er rigtige gode og kan det du omtaler. For mig lyder det mere som om du skal have ændret dit design. Men kontakt mig hvis du ønsker en Joomla eller WordPress udgave af din hjemmeside.
Bliv gratis medlem