Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra wordpress til fx Joomla

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver siden ungdomspartierne.dk. Siden er lavet i wordpress, og det fungerer egentlig okay, men jeg vil gerne konvertere det til en mere ambitiøs og bedre udseende side. Jeg har f.eks. overvejet Joomla, men jeg er ingen IT-haj, så måske skal jeg have hjælp til at sætte siden op.

Jeg kan egentlig meget godt lide standard templaten til Joomla 1.5, men efter at have rodet lidt med den, forekommer det mig ikke helt så lige til som Wordpress.

Mit ønske er en side i et magasinlignende format (se fx. www.laptopworld.dk - jeg ønsker dog en mindre rodet side). Dvs. hvor man kan se de nyeste artikler. Derudover vil jeg gerne have en feature, der viser "mest læste" artikler og "nyeste artikler". Endelig vil jeg gerne kombinere det med en mulighed for at kunne debatere. F.eks. i et integreret forum.

Er der nogen, der vil give et overslag på, hvad det vil koste, at få hjælp til en sådan løsning? 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 23:16

Du er meget velkommen til at kontakte mig

Umiddelbart ser jeg dog ingen grund til at skifte fra WordPress til Joomla. Begge systemer er rigtige gode og kan det du omtaler. For mig lyder det mere som om du skal have ændret dit design. Men kontakt mig hvis du ønsker en Joomla eller WordPress udgave af din hjemmeside

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:26

Nu har jeg jo lavet laptopworld.dk så du kan da sende en mail på email@redweb.dk Wink

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 23:38

Ronnikc:

Nu har jeg jo lavet laptopworld.dk så du kan da sende en mail på email@redweb.dk Wink

Du fører dig frem Cool 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:05

Morten_P_Andersen:

Ronnikc:

Du fører dig frem Cool 

Og Ronni som ellers "ikke har noget opsøgende salg" Stick out tongue.

Men jeg vil da også gerne komme med et tilbud hvis du ikke allerede har lavet en aftale. Send mig eventuelt en mail på mail @ gadensgaard.dk og skriv hvad din side skal kunne så kommer jeg med et (helt uforpligtende) tilbud.

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 11:45

Ja som der skrives skal du vel nok blot have skiftet template. Tror ikke at joomla er bedre..

eller findes der også umbraco som jeg fnder ganske fornuftigt...

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:55

Gadensgård opsøgende salg er i klassisk forstand hvor du kontakter kunden og altså ikke som her hvor kunden efterlyser en udbyder.

Selvføligelig er Joomla bedre og kan en masse ting som wordpress ikke kan - de er immervæk skabt til 2 forskellige ting.

Der hvor wordpress er simpel i starten bliver joomla simpelt når det bliver avanceret i forhold til wordpress som bliver alt andet end simple hvis du vil have et væld af udvidelser og funktionalitet.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 12:14

Ahh okay Ronni, så kan jeg jo også være med på den vogn Smile.

jeg er desuden enig med Ronni, Joomla er langt mere fleksibelt og har langt flere muligheder.

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:12

Jeg har bare ikke kunne finde et Wordpress template, der rummer de ting jeg efterspørger.. Jeg er ellers glad for, at wordpress er så nem at bruge, og jeg ved, at det kommer til at koste, at få professionel hjælp til at sætte siden op.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)