|
Hej alle Joomla folk :-) Jeg er helt ny mht. Joomla og håber at få lidt hjælp. Det har lige lykkedes mig at installere Joomla 1.52(Danish) og VirtueMart 1.1(ManualInstallation Pack) på min DomainDirect server. Jeg har fået adgang til både Joomla og VirtueMarts administrator side, og jeg kan se min joomla webside på "bollywoodworld.dk". Mit problem er at det template der vises på min side, ikke er noget (Shop template), dvs at der ikke er nogen indkøbskurv, produkter & priser osv. ,selvom jeg under installationen af VirtueMart valgte at oprette demo produker. Jeg kan dog godt se alle produkterne på VirtueMarts administrator side, men ikke på min webside. Jeg kan redigere priser og andre data for varer på adminsiden, men kan ikke se nogen produkter eller nogen ændringer på websiden. Der fulgte to standard templates med Joomla, men ingen af dem er et shop template. 1) Kan det måske tænkes at shoptemplatet ligger i et subdomæne eller noget, f.eks. "bollywoodworld.dk/xxxx" ? Jeg har dog installeret det hele i på sidens siteroot "httpdocs" 2) Skal der installeres nogle flere moduler, før man kan se indkøbskurv osv. på siden? Håber at få noget hjælp. Mhv. BJ.
|
Der findes ingen templates som er til shop out of the box.
Du skal installere yderligere moduler (alt efter hvilken installationspakke du har brugt) for at vise indkøbskurv osv.
Jeg ville nok anbefale dig at skifte til joomla 1.0.15 og VM 1.0.15 det er de officielt udgivet gennemtestede versioner der spiller bedst sammen. Ja det medfører at du mister noget fancyness og noget af det nye men det virker til gengæld 100%.
Hvis du har brug for en teknisk sparringspartner på projektet skal du være velkommen til at sende en mail.
Bliv gratis medlem