jeg har en ide om at lave en wc børste i både design og funktionalitet. Jeg har selv arbejder i rengøring branche i mange år og jeg synes denne produkt kan forbedres men jeg ved ikke hvor eller hvem jeg skal kontakte omkring dette. Er der nogen som kan guide mig lidt. Mvh Sippo |
Jeg vil prøve at skitsere en kort plan op..
1. Få lavet nogle skitser på din ide.. tænk lidt videre på løsningen.. hvad er det som gør den specielt frem for de andre....
2. når du har ideen som du gerne vil have ... så søg på nettet om der er lavet noget lignende.. der kan være designbeskyttelser, patenter etc...
3. hvis du er unik i din ide, så få lavet en prototype... evt få den tegnet op i et 3D cad program af en og få den printet ud på en 3D printer.. så har du noget at vise evt. samarbejdspartnere som WC-artikel producenter...
4. få lavet en designbeskyttelse på den... kontakt dit lokale væksthus for hjælp omkring det...
5. bestem dig for, om du selv vil sælge og producere den, eller om du vil lave en royalty-aftale med et toilet-artikel producent, som så står for alt salg og markedsføring... evt. kontakte Zone, som gør brug af den slags designere/opfindere i stor stil...
6. Held og lykke