Hej alle Aminoer Jeg har store problemer med at finde firmaer der er billige nok, til at producerer de ting jeg mangler til mit netfirma. Så jeg håber, at I kan hjælpe. Mit første problem, er at finde et sted der sælger 2-3 m høje x 1 m brede, 10 mm tykke kappa plader. Jeg har søgt i flere måneder på nettet, men uden held. Det eneste firma, jeg har fundet, der sælger kappa plader højere end 1.40 m, er et firma i Århus. De tager 300 kr. + porto pr. plade (2 m x 1 m). Kender nogle af jer et firma, der kan gøre det billigere? Jeg ved, at nogle reklamebureauer ligger inde med disse størrelser i kappa plader. Men HVOR FÅR DE DEM FRA? Sådan nogle kappa plader må jo blive noget billigere, hvis jeg køber direkte ved producenten. MEN HVEM ER DE? Og hvad skal jeg evt. søge på via nettet? Mit andet problem er, at finde et firma eller privatperson der kan forstørre et almindeligt foto op til menneskestørrelse, og printe det ud som plakat med folie/klister bagpå. Billigste firma jeg har fundet, ligger på 350 kr. pr. plakat. Jeg har en fornemmelse af, at vil jeg have det billigere skal jeg selv investere i en stor printer/plotter. Er der nogle der kender et sted, der kan lave disse forstørrelser og udprint, billigere end 350 kr.? Til sidst søger jeg råd om et bagstøtte/fod til at støtte pappladen bagpå. Det behøver ikke være i et dyrt materiale, bare et der kan holde pappet stående. Gerne i kappa.. Er der nogle der ved, hvordan jeg selv kan lave en sådan fod, tager jeg imod alle forslag… Håber virkelig I kan hjælpe….:)
|
Hej Signe.
Plakaterne kan du få lavet her: http://www.nielsens.dk/ er jeg overbevist om. Du kan sende dem en mail omkring en pris.