Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IværkMagasinet har brug for dig, Skribenter?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens,

Jeg arbejder for tiden på et projekt som omfatter et website, hvor essensen bliver en masse erhvervsartikler og andet godt til iværksættere.

Navnet er IværkMagasinet

Det er stadig kun på "udviklingsstadiet", men jeg håber snart der kan komme noget mere aktivitet, jeg kommer ihvertfald til at bruge en masse energi på projektet fremover.

Grunden til mit indlæg, er egentlig for at få en vurdering af hvad i synes om websitet indtil videre - Selvom der ikke rigtig er kommet noget indhold endnu.

Min anden grund er for at høre om der er nogen der kunne have interesse i at blive skribenter på sitet? Der skal bruges mange forskellige folk, for at dække alle områder, derfor skal alle være velkomne til at skrive til mig Smile 

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 08:01

Sådan helt kort, forventer jeg at samle en bred gruppe af mennesker, som kan være med til at bidrage til websitet. Så vi kan få ét site med en masse nyttig viden til iværksættere og andre erhvervsfolk.

Forskellen på IværkMagasinet og de traditionelle medier er, at det er min forventning at få fagfolk til at skrive istedet for journalister (Disse er dog også velkomne), men det er med til at give nogle gode artikler med en høj værdi.

Jeg tror selv, at det vil gavne en masse mennesker at få samlet en masse viden - ligesom her på Amino, platformen er blot en smule anderledes og med lidt andet indhold Smile

Jeg håber på at høre fra nogle stykker... 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 10:11

Det kan godt være vi er interesserede i at være "skribenter"... Vi starter alligevel all over på vores egen blog inden længe :-) Kan du ikke stikke mig en mail på mag@itechnic.dk, så vi kan finde ud af noget evt.? 

www.nfdesign.dk

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 10:15
Jeg syntes det er en ok side, du har fået bikset sammen. Jeg bryder mig dog ikke om farvekombinationen. Jeg syntes at selv indholdsboksen er fed (for sig selv) det samme gælder baggrunden. Jeg ville bruge noget lysere til baggrund.. Syntes det bliver meget "boxed-in" og baggrunden tager meget opmærksomhed.

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 10:35

steffenhvid:
Jeg syntes det er en ok side, du har fået bikset sammen. Jeg bryder mig dog ikke om farvekombinationen. Jeg syntes at selv indholdsboksen er fed (for sig selv) det samme gælder baggrunden. Jeg ville bruge noget lysere til baggrund.. Syntes det bliver meget "boxed-in" og baggrunden tager meget opmærksomhed.

Hej Steffen,

Tak for dit input - Super lækkert med ris/ros, så jeg kan få forbedret websitet :)

ITechnic  - Jeg smider dig lige en mail med det samme :)

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:38

I øvrigt er jeg ved at lave noget research om virksomhedskattelovgivningen og personskattelovgivningen. Det kan da være, når den engang bliver færdig, at det er noget i kan bruge.

Jeg har også udviklet en ret sofistikeret bogføringsmodel i excel 2007, som der også skal noget literatur til. Ved ikke om det er sådan noget du kan bruge. Du er velkommen til at droppe mig en linje på shh@shvid.dk

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)