Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vista problemer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en ny Lenovo ThinkPad R61 med Windows Vista Business, men glæden blev desværre kortvarig, idet problemerne tårner sig op - Kan nogen gi' nogle gode råd?

Efter installation af min gamle Office 2003 vil Outlook 2003 ikke virke. Fejlmeddelelsen siger, at IMAP32.DLL er forkert version, ødelagt eller bruges af et andet program. Hvad ska' jeg gøre? 

Efter installation af min digitale signatur kan jeg ikke finde denne, og når jeg prøver en geninstallation, så siger systemet, at signaturen er installeret. Jeg kan heller ikke afinstallere signaturen. Hvad ska' jeg gøre her?

Når jeg vil installere Adobe Creative Suite 2, så siger systemet, at jeg skal være administrator for at gøre dette. Jeg er imidlertid logget på som administrator. Hvad gør jeg forkert her?

Kan nogen hjælpe med et par gode råd, så jeg kan blive bare lidt mere glad for Vista?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:23

Microsoft tillod engang at man kunne opgradere fra Vista til XP uden beregning, det kan være de stadig gør det?

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:41

Lagoni:

Hej!

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en ny Lenovo ThinkPad R61 med Windows Vista Business, men glæden blev desværre kortvarig, idet problemerne tårner sig op - Kan nogen gi' nogle gode råd?

Efter installation af min gamle Office 2003 vil Outlook 2003 ikke virke. Fejlmeddelelsen siger, at IMAP32.DLL er forkert version, ødelagt eller bruges af et andet program. Hvad ska' jeg gøre? 

Denne fejl skyldes formodentelig at maskinen er kommet med en prøve version af office 2007. Prøv at afinstalere denne og 2003. Installere herefter 2003 igen,. ingen garanti :-)

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Tilmeldt 27. Mar 08
Skrevet kl. 22:08

Tak for det hurtige svar.

Jeg har forhørt mig hos Microsoft, og det gør de stadig, såfremt man selv skaffer XP. Jeg venter dog lidt endnu, idet visse modtagne gode råd lige skal afprøves først.

Tilmeldt 27. Mar 08
Skrevet kl. 22:13

Hej jjam!

Du gav ingen granti ....... men det virkede.

Tusind tak for det hurtige og gode råd.

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:41

Findes der så også en venlig sjæl der kan fortælle hvordan man får den nye Vista maskine til at finde netværket de andre XP maskiner er på, det går fint med at komme på den trådløse router og få adgang til Internettet, men selve netværket er det ikke lykkedes mig at komme på selv om jeg har forsøgt at ændre navnet til workgroups og installert en patch på XP maskinerne ( ifølge info postet andetsteds var dette nødvendigt )

Eller er jeg den eneste i Danmark der sidder denne Søndag og grubler over denne formodentlige: Fejl 40 Surprise

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 02:56

Kan ikke se hvorfor du skulle installere en patch.

Du skal bare huske at slå IPX / Netbios undersøttelse på maskinerne for gammeldags windows netværk. (Du har sikkert kun tcp/ip på nu)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)