Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar 10 % på alle varer - vi fejrer 2 års fødselsdag!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile
www.swhandel.dk fejrer 2 års fødselsdag, og giver derfor til og med søndag d. 6. april 2008 10 % i rabat Stick out tongue på ALLE vores varer!
Vi har et bredt varesortiment indenfor artikler til: boligen, haven og fritiden. Hvad vi ikke har på hjemmesiden, vil vi gøre et stort forsøg på at skaffe. Mail gerne en udfordring til os på swh@swhandel.dk 
Varerne vil blive leveret direkte til døren enten med Post Danmark eller Danske Fragtmænd.
Leveringstiden er cirka en 3-5 arbejdsdage.

M.v.h.

www.swhandel.dk
v/Steen Wulff
Dit e-byggemarked

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:07

Rigtig stort tillykke! Jeg må sige at der virkelig er sket meget siden start, både indenfor sortimentet og ikke mindst design :-)

// Jesper Skov

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Skrevet kl. 20:53

Hej Jesper

Mange tak for dit indlæg. Ja designet har www.cygnet.dk jo lavet, og Kristian er jo en dygtig websnedker. Jeg kan stærkt anbefale ham!

M.h.t. sortimentet - ja det er jo mig selv, der opretter nye varer m.m. Jeg er selv godt tilfreds efter de snart 2 år, der nu er gået, MEN der er jo altid mulighed for forbedring..

Forsat god aftenSmile 

M.v.h.

Stones

www.swhandel.dk

Dit e-byggemarked

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Skrevet kl. 07:58

Hej igen

Ja så er det ved, at være sidste chance for, at få de 10 % i rabat på alle mine varer!

I morgen til midnat slutter fødselsdagen for denne gang, så gør et godt køb her i weekendenGeeked..

Forsat god weekend.

M.v.h.

Stones

www.swhandel.dk

Dit e-byggemarked 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)