|
Jeg mener at have læst en artikel/indlæg fra Mikkel deMib hvori han mener at pagerank er en and!
Det er muligt at jeg husker forkert
Men hvad er det men det pagerank, skal man tage det seriøs eller er er det en and (fugleinfluenza eller ej |
Hej Zeeks
Pagerank er for mig at se lidt som når de forskellige spisesteder får stjerner tildelt af en anmelder - det siger noget om nogens mening om stedet - den pågældende dag de var der. Sådan kan man lidt sammenligne Googles uddeling af Pagerank.
Pagerank er ikke noget jeg skeler til i mit arbejde med mine kunder - men jeg er alligevel glad for at min egens side er røget fra 0-3 på en gang... (Google opdaterede ikke deres PR i næsten 4 mdr.) - mest fordi jeg lige som restaurent ejeren synes det er fedt at nogen værdsætter mit web(spise)sted.
Men som Mikkel flere gange har skrevet herinde er det vist tvivlsomt om den pagerank nogensinde er blevet brugt aktivt når Google returnerer søgeresultater.
Jeg har kunder som har en rigtig pæn PR på 4-5 og også dem som er nede på 0-1 og det flytter altså ikke rigtig noget på de enkelte søgeord når deres rank stiger.
Jeg har fundet noget begavet om emnet som Mikkel har skrevet her:
Bliv gratis medlem