Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når det næste er gratis at få kunder med kaviar, champagne og film

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunderne kommer af sig selv! Pass_on_media

Det gør de når du har skrevet en bog, har en blog eller er kommet i fjernsynet. Men endnu bedre på film. Men hvordan gør man det.

Jeg meldte mig ind i 18 business relaterede netværk fra 2005 til i dag. Det har givet mig kunder en tur til New york og så har jeg mødt Dronningen, smiler!

Men hey, det bedste er at jeg får kunder ved at drikke champagne og spise kaviar. Samtidigt med at jeg møder beslutningstager fra landets største virksomheder. Den effekt det har er helt ubeskrivelig.

Hvis man skal have succes i netværk skal man give noget for at få noget.

regl nr. 1 giv og du vil modtage, det kan være en kontakt til en anden så koster det dig ikke noget.

regl nr. 2 gå til en hel masse der er relevant for din branche og del visitkort ud der vækker opsigt

regl nr. 3 tag noget pænt tøj på, tal ordentligt om andre og hav tolmodighed

regl nr. 4. brug din email og din hjemmeside i netværkene fortæl hvad man får ved at stå og tale med dig uden at virke belærend men hjælpsom

regl nr. 5 internet er et dejligt sted at blogge vise film vise billeder eller skrive med hinanden, gør det ofte og længe gør det til en vane

regl nr. 6 tal med alle du møder om hvad du kan hjælpe dem med, uden at virke pågående, men hjælpsom ofte vil folk tale om deres interesser og det bliver din vej til at kunne hjælpe, har du et stort netværk kender du nogen de vil kunne få gavn af

regl nr. 7 brug viral markedsføring som et lille spil en film eller noget man synes er sjovt at sende videre, her indgår din virksomhed på en måde der viser hvilke ydelser eller produkter i har

regl nr. 8 det er meget vigtigt, at du husker at hilse pænt og at du kender de usagte regler, de handler om at tage vare på andre mennesker og almindelig sund fornuft. Hvis du behandler andre med respekt bliver du behandlet på den samme måde.

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)