Jeg har nu arbejdet med viral markedsføring i 3 år. Lavet virale film, lavet gurilla marketing og meget andet inden for word of mouth. Det virker fandeme, jeg er kommet til New York og jeg er kommet til Venedig med Colio i 2007. Jeg mødte Dronningen her først i 2008. Hvad bliver det næste. Jeg skal møde Toni Blair og idag trykkede jeg hænder med Bjørn Lomborg og havde en god snak om klima. Jeg har hilst på alle ministrene og skal snart møde Anders Fogh igen. Ja ja hvad kan man så bruge det til. Kunderne kommer jo ikke af sig selv. Jeg blev så træt af at lave telemarketing, jeg mistede troen på mig selv jeg hadede det totalt. Men i netværk møder jeg folk i øjenhøjde jeg taler direkte med beslutningstagerne. Når jeg møder nogen får de et visitkort de ikke glemmer. Det er en cd-rom så derfor synes de også de har fået noget af værdi. Nogle gange vil de give mig det tilbage fordi de tror det bare er en vare prøve og ikke kan gives som visitkort. Skab noget anderledes, går man i andres fodspor kommer man aldrig foran. Viral markedsføring via internet er meget effektivt fordi folk taler om dig alle steder når de ved hvad du arbejder med. Derfor skaber vi film og markedsføre os via internet samtidigt med at jeg møder folk på gulvet. Giver hånd og får på den måde det første møde. Jeg kan kun opfordre alle der skal markedsføre sig til, at melde sig ind i et netværk. Eller begynde med en viral film eller på anden måde blogge sig til at blive millionær. MVH Steffen Kirkegaard Pass on media, viral film |
Hvad kom først: Hønen eller ægget?
Er dette et indlæg eller en reklame - eller et indlæg med reklame?
Ja, undskyld, det er bestemt IKKE for at skabe en negativ stemning, at jeg skriver ovenstående - men kunne simpelthen ikke dy mig, idet du selv skriver, at du arbejder med viral reklame, guerilla marketing og WOM. :-)