Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor søges igen igen...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Min nuværende revisor og jeg er efterhånden vokset fra hinanden og jeg søger derfor nye græsgange.

Der er tale om en enkeltmandsvirksomhed beliggende i Hvidovre - inden for en overskuelig fremtid påtænkes det at konvertere til selskab.

Jeg har en bogholder som jeg så absolut ikke er interesseret i at skille mig af med.

Det jeg har behov for er en revisor til sparring - der kan vise mig hvilken vej jeg skal løbe imens jeg selv spæner derudaf... imens han sidder og slår et par krydser i mine regnskaber...

Der er tale om en lille virksomhed - og jeg kunne forestille mig at jeg var bedst stillet hos en mindre virksomhed så jeg ikke bliver væk i mængden.

Hvem kan I anbefale?

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:01

Jeg kender en af medejerne i Censor Revision (http://www.censor.dk), som har en afdeling i Ballerup.
Jeg har selv en anden revisor fra før jeg mødte ham, men han er til at snakke med, og jeg tror det gælder for alle i firmaet.
Der er ingen problemer med at beholde din nuværende bogholder.

Hvis du vil, kan jeg give ham dit nummer, så han kan kontakte dig? Jeg møder ham i morgen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 23:05

Hej Jesper,

Det må du meget gerne. Jeg kan fanges på 2736 1053 omend jeg er travlt optaget imorgen såvel som fredag så jeg kan først fanges efter 15.00 begge dage men han kan jo prøve og se om ikke han er heldig :-)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Skrevet kl. 23:16

Hej Jakob,

jeg ved ikke om det måske bliver en fra Ballerup afdelingen der ringer, men jeg har noteret dit navn og nummer og videregiver det i morgen.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 01:03

Jeg har en reg. revisionsvirksomhed i Hvidovre i min portefølje som måske nok kunne være mand for den opgave.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Skrevet kl. 10:11

Hej igen, 

du bliver ringet op af min ven, Michael Bisgård fra Censor Revision i morgen efter 15

Hans mobilnummer er 251412 32, såfremt du ønsker selv at ringe til ham. Han er optaget til møder resten af dagen i dag.

Mvh
Jesper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)