Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords problemer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

For 14 dage siden opdagede vi at vores adwords annnocer linkede til vores shop, men med en fejl i adressen.
http://www.pindhus.dk/?gclid=CIb24L-1oJICFQY_MAodDRwctw ( Al teksten efter .dk/ aner jeg ikke hvor kommer fra ???)
Jeg har checket opsætningen, men kan ikke se nogen ændringer. Alle annoncer har adressen www.pindhus.dk.

Derefter skrev jeg en mail til google adwords, der gik 6 dage før vi fik svar - Svaret var at vi skulle redigere destinationsadressen, men da den ikke er ændret ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre ved det...
Vi har nu midlertidigt standset annoncerne indtil vi finder en løsning....
Er der nogen der har haft ligende problemer eller sidder med en løsning hører jeg gerne fra jer...

Mvh Christina

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 21:41

Al teksten efter .dk/ er det som google bruger for at spore hvert klik på dine annoncer. gclid er en forkortelse for Google Click ID og det er noget google sætter på for at holde styr på dine klik.

Det er med andre ord helt som det skal være, og der er intet galt. Så kør I bare videre med jeres annoncer :) 

Tilmeldt 26. Mar 08
Skrevet kl. 21:50

Tak for hurtigt svar...

Måske du så kan forklare mig, hvorfor man så ikke bare kommer ind på forsiden, men på en side hvor der står at siden ikke er fundet.
Det er godt nok inde i shoppen, men man kan jo ikke forvente, at kunderne gider kigge sig omkring, hvis der allerede står at siden ikke eksisterer. 

Prøv evt. at klikke på linket, så kan du se hvad jeg mener..

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:18
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 23:05

Hej Jesper

Der står at det er en lille procentdel der har problemerne.

Ved du om der er nogle webservere der som standard ikke tillader webparametre, altså nogle hvor man skal være særligt opmærksomme på det?

Kan man forresten tjekke det ved at klikke på sine annoncer inde i Adwords administrationen eller skal man prøve at klikke på en af dem "rigtige" annoncer?

Tilmeldt 26. Mar 08
Skrevet kl. 11:19

Tak for svaret - Det er nu rettet og det virker !

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:49

Jace:

Hej Jesper

Der står at det er en lille procentdel der har problemerne.

Ved du om der er nogle webservere der som standard ikke tillader webparametre, altså nogle hvor man skal være særligt opmærksomme på det?

Kan man forresten tjekke det ved at klikke på sine annoncer inde i Adwords administrationen eller skal man prøve at klikke på en af dem "rigtige" annoncer?

Hej

Uanset hvad de evt. skriver i artiklen, så er den den pågældende "webshop" der har problemet og ikke selve webserveren. Forskellen kan synes lille, men hoster man fx. selv ocCommerce på et webhotel og der er et problem i den retning, så er det osCommerce der skal rettes til. Webhotellet (og dermed webserveren) kan ikke gøre noget ved det).

Jeg ville spendere 40 øre på at klikke på en af de rigtige annoncer for at være sikker.

Mvh Jesper

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)