Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress pris

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 23:10

Hej

Wordpress er meget simpelt at installere så har du mod på det er det bare at gå igang. Rundt omkring på webben findes der utallige beskrivelser af hvordan man gør. Template eller Theme kan du finde helt gratis her

Jeg kan se på dit billed at der er brugt Flickr til billeder. Det er et gratis plugin til WordPress. Derudover skal du formodentlig installere et enkelt eller to plugin for at gøre bloggen mere SEO venlig.

Ønsker du ikke selv at give dig i kast med opgaven vil jeg selvfølgelig meget gerne hjælpe. Jeg kan også tilrette designet efter dine ønsker. 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:23

Prøv at tage kontakt til Anders Saugstrup www.saugstrup.org han har helt styr på det med Worpress.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:06

Tak, Lars :-)

Anders, du er velkommen - både til at bruge de guides som ligger på min hjemmeside (der kommer flere løbende) og til at hive fat i mig, hvis jeg skal ordne sagerne mht installation, tilpasning og søgemaskineoptimering. Det er ikke dyrt, men det er godt.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 20:02

Jeg hjælper dig også gerne med installationen hvis det halter... læs mere her - blog design

Jeg helmer ikke før det virker ;-) 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 20:27

500x moms såfrem det er en gratis template. 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)