Hej Gode ideer søges til hvad personale i spillehal kan lave. evt samarbejde med en der idag driver bogførings virksomhed og som ville kunne lave arbejdet i spillehallen til en lav timeløn evt samarbejde med en netbutik har et extra lokale hvor det nuværende personale kunne pakke fra eller andet hvor vi kunne indgå et samarbejde jeg har personale som vil kunne udføre diverse opgaver for den løn de får idag.
|
Dine ideer lyder ganske fornuftige. Hvis jeg var dig så ville jeg sætte mig ned og meget nøje beskrive hvordan du f.eks. havde tænkt dig at dit personale kunne stå for pakning mv. af vare fra f.eks. små webshops. Din plan skal indeholde alle de detaljer du kan komme på, samt pris.
Når du mener at du har alt på plads, så er det blot at henvende sig til de mange tusinde små webshops i Danmark. Hvis dit tilbud og struktur er rigtig, så er jeg sikker på at der er mange der gerne vil gøre brug af det. Husk dog på at mange af de webshops er relativt små forretninger, så hvis din pris er for høj, så får du ikke meget ud af det. Men al indtægt for dig vil jo også være ekstra penge i lommen ikke?