|
Hey Aminos, Jeg har (ligesom formentligt alle andre i disse dage) siddet og roddet og prøvet lære en masse med alle de nye AI muligheder der er kommet derude, og det hele går så stærkt pt, men utrolig spændende. For et stykke tid siden så jeg en der postede på et kunstig intelligens FB gruppe, at der var kommet en ny AI agent Opus 5.5, og personen havde testet agenten ved at udvikle et danske supermario vikingespil med agenten, i 3D format og spil i browseren, og personen sagde han tabte kæben, og det må jeg indrømme - det gjorde jeg også da jeg testede spillet online, meget imponerende! Jeg sad derfor dagen efter og tænkte jeg lige ville teste lidt hvad man kunne lave for sjov, og da jeg bor i udlandet (Nordthailand) har jeg ofte savnet og rafle løgn (tænkeboks/snyd - spillet har mange navner afhænging af by i DK) med mine gamle venner hjemme fra Fyn, og tænkte jeg derfor ville se om jeg kunne lave et online løgn spil, simpelt, og til spille med venner via browseren - så jeg fx en fredag aften kunne sende linket til en gruppe venner, og sidde og hygge spille. Et par dage senere havde jeg fået banket en hurtig første version sammen, og det fungerede faktisk, og var egentligt ret imponeret selv, trods jeg aldrig selv har lavet spil, og det samme var mine venner - og vi har allerede spillet en del. Egentligt havde jeg ikke tænkt mig gøre mere ved det, andet end bruge spillet til venner, men da jeg egentligt gerne vil lære mere ift. muligheder med AI, og jeg synes det især spændende indenfor underholdning og gaming, hvor AI måske er mere accepteret? (ja der er stadig meget hedge imod en del AI content, sider, mm.) Tænkte jeg sgu at jeg ligeså godt kunne bygge lidt videre. Og den ene dag to så den anden dag, og endte med blive sick grebet af det, og havde kæmpe lir over sidde og lave lydeffekter, stemmer, mm, og det er egentligt langtid siden jeg har haft det så sjovt med lave noget. Resultatet er blevet jeg har prøvet lave et lille "univers" på rafle.dk, med nogle bodega karaktere rundt omkring det her 3D løgn/tænkeboks spil jeg havde lavet, og kodet en server op med opensource software til multiplayerspil, statistikker, borde/rum man kan joine og spille, og samtidig dele spillet med venner nemt via kode, url eller QR kode. Personligt er jeg selv ok tilfreds, da jeg bruger det selv og gamer endda selv mod de AI bots jeg har lavet (hvilket jo egentligt var målet), men kunne godt tænke mig få lidt feedback fra andre, måske endda nogen der selv godt kan lide at rafle med gutterne en fredag eftermiddag på den lokale cafe/værtshus, og selv synes at rafle er super hyggeligt. Hvis du prøver, hvad synes du generelt om spillet, og havde du nogle fejl, hvad synes du kunne være anderledes? AI - er det for meget AI lavet, siden, osv. Ellers synes du det er ok når der tale om spil underholdning? Spillet er beta/stadig ret nyt, og der masser ting på listen jeg gerne vil tilføje og lave om, lige nu er det nok bare spørgsmål om folk gider spille det, før jeg smider mere energi i projektet. Jeg ved stadig er lidt lag i nogle situationer på mobil (er bedst på PC), og der mangler os 3D personer, og andet, men det kommer måske hvis folk bruger siden og spillet. Håber i vil prøve spillet med en ven, og give lidt feedback! =) |
Feedback på løgn/tænkeboks 3D browser spil
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem