Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste e-shop til en stylingsbutik?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har i tankerne at lave en e-shop til et firma som sælger styling til biler.
 
Jeg kunne godt tænke mig at lave et system som ligner lidt det der ligger på denne side: www.streetdesign.no, men udover det så har jeg tænkt mig at der skal tilknyttes en klub til min butik, og den klub skal der være et forum hvor man kan snakke om div. ting og sager, det skal være et almindeligt php forum.
Er der nogle af jer som kender et løsning på dette.
 
Shop systemet skal have forskellige niveauer, altså på admin delen, sådan at ikke alle bruger har adgang til design osv.
 
På forhånd tak
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
osCommerce kan laves til mange ting. Udbyg den med et af flere fora-programmer, php2bb.
Alle nævnte er for øvrigt OpenSource, så den del koster ikke noget.
 
Skal den sættes i forbindelse med dankort-salg vil jeg dog anbefale et shopmodul hos webhotellet. Det sparer en for meget besvær og er ikke meget dyrere. Jeg har gode erfaringer med wannafind/123hotel, men der findes mange andre.
Pris og kvalitet...
 
Men der er ikke noget i vejen for at kombinere en købt butik med opensoruce forum!
 
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder jeg et opensoruce forum henne?

Og hvordan kobler jeg de to ting sammen?
 
Er der nogle der evt. hjælpe mig?
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du smider mig en mail, så vil jeg gerne tage et kig på opgaven og give et pris estimat på at sætte en OsCommerce shopløsning op.

Vi har før solgt dem, da det er en billig men acceptabel løsning for rigtig mange, fremfor at få udviklet en shop fra bunden. Eller at skulle betale et større lejegebyr hver måned.

Jeg kan træffes på martin@venio.dk eller på mobil 28 59 06 50
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

På postnuke.dk er der altid en masse flinke mennesker der har lyst til at hjælpe, hvis man har et spørgsmål. Hvis du har mod på det - og ikke alt for travlt - så er der masser af viden at hente ved at gøre det selv. Eller i det mindste være MEGET med på sidelinien imens udviklingen foregår.

De fleste systemer adskiller program og design, så du kan sagtens selv bikse forum på plads og så få en mere grafisk orienteret til at lave selve designet.
 
Hvis det kun er selve forum du er interesseret i, så tag et kig på phpBB2:
 
 
Jeg er naturligvis også til rådighed, hvis du vil have det lavet af andre  , send mig en PM med ønsker, så skal jeg finde en fornuftig pris med Amino-rabat
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Ellegård,

Hvis man har tiden, og ikke mindst lysten til at bikse rundt med det er det bestemt muligt at få sat op selv. Der hvor jeg mener vi kan hjælpe er opsætning af design, så det ikke ligner de standard designs der er ( her kan man også selv lede rundt på nettet hvor mange har lavet templates) og der hvor vi yderligere kan hjælpe er hvis nogle af disse opensourcesystemer skal kobles sammen og kunne hænge ordenlig sammen.

Det er altid træls at komme ind på en side hvor man skal have en bruger til selve siden, og så skal man også lige have en bruger til forummet, fordi det er et andet stykke software.

Held og lykke
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)