|
Jeg har gået og brygget på et nyt koncept, og jeg vil elske at høre jeres ærlige feedback, særligt fra et forretnings- og produktudviklingsperspektiv. Jeg har bygget Gror (gror.community) – en anonym, tag-baseret social netværksapp til voksne i Danmark. Problemet: Vores voksenvennskaber er ofte dikteret af vores miljø (skole, arbejde). Hvis du skifter job, mister du ofte netværket langsomt. Løsningen: Gror lader dig finde din "vector sum"-match. Du tagger dig selv med dine hobbyer, mål og personlighed, og bruger hyper-specifikke filtre til at finde folk, du har allermest til fælles med (f.eks. rejsepartnere, bogklub-venner, medstiftere eller expat-netværk). Appen er anonym som standard for at sikre psykologisk tryghed og ærlig selvfremstilling, og den fungerer via en pay-as-you-use model (ingen irriterende abonnementer eller reklamer). Det er et dybere alternativ til Boblberg eller Bumble BFF. Jeg vil rigtig gerne høre jeres tanker om: Pay-as-you-use modellen til et socialt netværk – tror I på det i DK? Det anonyme aspekt for at fremme ærlighed. Selve matching-mekanikken. På forhånd tak for hjælpen! |
1 i skal kunne alders verificere
2 drop de fine ord. Tag-basserett (jeg tænkte på mit hus - Vectros.sum bas- baseret osv. det skal mere ned på jorden (down to earth i dit sprog)
3 vær sikker på I og jeres brugere ikke overskrider nogle gdpr regler med personers navne og adresser mm
god vind med det
vh John Hannover
Bliv gratis medlem