Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af webshop som jeg selv kan redigere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 17
Indlæg ialt: 18
Fra  Find Links Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at købe en komplet webshop, som jeg kan have liggende på min egen server? Det skal kun være et engangsbeløb, der betales, ikke abonnement. Der skal være betalingsløsning med kreditkort og levering med GLS og PostNord. Der skal være alle de normale funktioner der er i en webshop, med ordrebekræftelse, faktura osv.

Jeg kan ikke så godt lide WordPress, så det vil ikke være en god løsning.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46810
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser lige fra skoledreng og piger og op til dyb profession it personer, Som tilbyder at bygge hjemmesider, og de kan da givet også sørge for tilknytning af betaling sløs og andet, det er mere et spørgsmål om du vil betale andre for at lave arbejdet eller du selv vil. Derefter kan du godt overtage hjemmesiden med betaling alle vil være på abonnement.

Som tilbyder at bygge hjemmesider, og de kan da givet også sørge for tilknytning af betaling sløs og andet, det er mere et spørgsmål om du vil betale andre for at lave arbejdet eller du selv vil. Derefter kan du godt overtage hjemmesiden med betaling alle vil være på abonnement.

Du så efter en uge opdage at der er problemer med hjemmesiden, Og at der grundet nye hacks som hele tiden kommer er behov for at opdatere alle  add-ons - Som med mindre du er meget skrap kan du ingen omstændigheder selv få sådan en hjemmeside til at fungere.

Som med mindre du er meget skrap kan du ingen omstændigheder selv få sådan en hjemmeside til at fungere.

Det nemmeste for dig er at vælge shopify og betale abonnement - de har også en egen betalingsservice

vh john hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)