Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder søges: Oprydning af 8 mdr. moms, 120 salgsfakturaer + 3 containere i Dinero (Nystartet ApS)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 26
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg søger en dygtig og effektiv freelance-bogholder til en oprydningsopgave i mit nystartede ApS i København.Vi har ikke indberettet moms de seneste 7-8 måneder. Vi har ca. 120 salgsfakturaer liggende digitalt i Dinero, samt 3 store varekøbsfakturaer fra Kina (import) med tilhørende fragtregninger, bankudtog fra Sparnord og de 3 officielle importspecifikationer fra Toldstyrelsen.

Alt materiale ligger 100 % digitalt og klar i PDF. Opgaven går ud på at afstemme banken i Dinero for perioden, bogføre de 3 importmoms-specifikationer korrekt (skal blot nul-udlignes via salgs-/købsmoms) samt indberette den samlede moms fra vores danske udgifter og salg til Skattestyrelsen, så vi kan få lukket perioden fuldstændig.

Hvad er din timepris, og hvor mange timer estimerer du, at denne opgave vil tage? Vi søger en bogholder med en maksimal ramme eller en fast prisaftale for hele opgaven.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46806
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fast pris for en så ukendt opgave med stor oprydning, vil enten være livsfarlig at give eller, være alt for høj for at man skal kunne sikre sig.

Husk det inkluderer At bogholderen som freelancer, er forpligtet over for hvidvask lov til at indberette eventuelt mistænkelige fejlagtige transaktioner og derfor også skal gennemføre en fuld kyc Først.

Først.

Jeg er ikke sikker på du ikke er bedre tjent med at tage chancen og først kan den egentlige pris når bogholderen har sat sig mere ind i tingene

bare godt råd

vh john hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)