Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af nyt firma som ung iværksætter

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12968
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Holg:
Jeg har jo ikke gjort noget forkert endnu😊

Så skal du da have dine skolepenge tilbage, tidligere skrev du  "ps jeg har et cvr i en 18+'s navn" 

Tilmeldt 20. May 26
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:39
Der er da mange iværksættere i danmark som har en værge, det har jeg selv haft før?
Tilmeldt 25. May 26
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:25
Ravn:

Holg1:
ps jeg har et cvr i en 18+'s navn

Det er simpelthen det dummeste jeg har hørt - helt klar ikke lovligt!

iøvrigt vil din ven hæfte for alt hvad du laver. 

Du er åbenbart ikke klar over at der kræver det autorisation af politiet at starte et vagtfirma!! man skal være minimum 25 år.

Ravn:

skældt ud næh nej, men når du vi vælger at lave en bevist og uforsvarlig lovovertrædelse, så er det sgu da mega dumt gjort - længere er den vel ikke. Men du er åbenbart ikke gammel nok til at forstå konsekvenserne af din handling. 

Ravn:

Så skal du da have dine skolepenge tilbage, tidligere skrev du  "ps jeg har et cvr i en 18+'s navn" 

Tænk sig, at jeg efter flere år at have læst på Amino føler mig nødsaget til, at oprette en bruger for, at fortælle en bruger med 12.000 indlæg, at han skal opføre sig ordentligt.

Hvad er det dog for en måde at te sig på? Styr din attitude. Det er nemt, at spille smart online når ens identitet er skjult ikke? Ja, du har ret - det er min også - for det er klart, at når man møder folk som dig, Ravn, så skal man passe på.

Fuldstændig vanvittig opførsel på et iværksætterforum, hvor det fælles mål være være, at løfte hinanden og/eller supportere hinanden. Du skriver til en 17-årig der end ikke har stemmeret. Du kan ikke forvente, at han ved alt. Pinlig opførsel.

Jeg kommer i øvrigt aldrig til, at logge ind på den her konto mere. Jeg oprettede den kun for, at fortælle dig, at du lyder som en massiv klaphat.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12968
Skrevet kl. 16:07

Hvem er det lige der e ren klaphat når du har behov for at lave en fake profil ene og alene med det formål at skælde mig ud,  hvor ynkeligt er det lige! Men t.... som gør jo netop jeg ikke har lyst til at skilte med hvem jeg er for du kan da vist finde på hvad som helst!    

Forskellen mellem dig og mig er jeg i modsætning til dig har hjælpet en masse herinde gennem mine mange svar!  Men jeg medgiver gerne at jeg kalder en spade for en spade når jeg finder det nødvendigt! 

PS:  Du tager iøvrigt min svar ud af en kontakst. Når spørger er så d... at påstå at han endnu ikke gjodst noget ulovligt , selvom han tidligere påstod at " Ps jeg har et cvr i en 18+s navn"  Det viser jo bare han intet har fattet!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)