Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af dk domæne til ny udbyder ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 23
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Min hjemmeside ( som ikke er lavet i wordpress). skal jeg have flyttet til en ny udbyder. Jeg skal lave hjemmesiden hos den nye udbyder fra bunden. Indholdet skal være det samme, men har desværre ikke mulighed for at kopiere indholdet fra den gamle.

Meget generelt spørgsmål,  hvad skal jeg være opmærksom på ?

Den nye udbyder siger jeg skal være sikker på som minimum at have databaserne ??

Tilmeldt 11. Oct 24
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:42

Hej michael det kommer lidt an på hvad det er du vil og hos hvem fordi det kan være ting du skal og ting du ikke kan hos alle. 

men første skal du start med at hente indhold hos din gamle udbyder via ftp og her efter skal du overføre det til din nye udbyder. men det er ikke bare nåde man lige gøre fordi alt efter hvad det er lave i så kan det kræve give udbyder understøtter det du har hos den gamle.. 

men du skal være velkommen til at kontakt mig i besked så vil jeg gerne prøve at hjælpe dig 

/Kim

Fra Toronto, Canada
Tilmeldt 10. Dec 25
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:24

Hello

It's a little more than just "moving a website," especially when you don't have the option to directly copy the content.

In your case, it is important to get a handle on:

• To retrieve or recreate all content (pages, images, structure)
• To ensure that no data is lost (database, forms, etc.)
• To rebuild the site correctly with the new provider
• To set up redirects correctly so that you don't lose traffic from Google

Many people overlook the last part, which can affect visibility.

I have helped with similar tasks where the website had to be rebuilt from scratch while still maintaining structure and SEO.

Let us know if you want a secure and structured solution.

Kind regards,
Nitin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15008
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:55

Hvorfor kan du ikke kopiere indholdet? 

Det burde du let kunne få et program til at gøre for dig, alternativt er det vel 1-2 timers manuelt arbejde, og derefter gemme det i f.eks word. 

Hvis du ikke flytter webhotel, ligger hele websitet jo stadigvæk på den eksisterende server. Den kunne du alternativt vente med at opsige. 

Ellers er det bare at trække hele ned i en fil og gemme det lokalt evt eksternt på Dropbox.

Det er lidt vildt, at din nye udbyder ikke kan hjælpe dig, hvis de udvikler hjemmesider. Det er ikke raketvidenskab :)

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)