Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

🚀 BUD24 er nu live – Danmarks nye online auktionsplatform

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 26
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter mange måneders udvikling er BUD24.dk nu officielt lanceret.

BUD24 er en dansk online auktionsplatform, hvor private kan købe og sælge via ægte budgivning – ikke bare fastpris-annoncer. Målet er at skabe en enkel, gennemsigtig og seriøs markedsplads, hvor rigtige handler bliver gennemført mellem rigtige mennesker.

🔹 Opret auktioner gratis
🔹 Byd live på varer
🔹 Ingen skjulte gebyrer
🔹 Fokus på tryghed og gennemsigtighed

Platformen er bygget fra bunden med fokus på performance, mobiloplevelse og en struktureret SEO-opsætning, så den kan konkurrere i markedet for online auktioner i Danmark.
Men nu kommer den vigtigste del:
Jeg vil rigtig gerne have feedback.
Hvis du har 2 minutter, så kig forbi 👉 bud24.dk
– Hvad fungerer godt?
– Hvad virker uklart?
– Hvad mangler?
Alle inputs – både tekniske, forretningsmæssige og brugeroplevelsesmæssige – er mere end velkomne.
Tak til alle der allerede har testet, givet input og støttet undervejs 🙌
Nu starter rejsen for alvor.
#startup #iværksætteri #onlineauktioner #ecommerce #webudvikling #feedback #danmark
Tilmeldt 30. May 18
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 00:10

Ser ikke ud til at virke lige nu. Hvis du for eksempel aabner https://www.bud24.dk/auktion/156/ipad-2-wifi eller en hver anden siden fundet i google i et nyt anonymt vindue, faar jeg en "The page isn’t redirecting properly"

Men mere generalt: Hvordan kan det vaere seo optimeret naar jeg som bruger ikke kan se nogle som helst produkter hvis jeg ikke opretter en bruger? Betyder det ikke at hvis jeg finder siden via google, faar jeg bare en "Opret dig som bruger" i stedet for at se det jeg soegte efter?

Tilmeldt 28. Feb 26
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:26
Tak for din feedback, ja det er korrekt at man skal oprette sig/logge ind for at se kategorier, samt auktioner.

Som jeg forstår på din besked giver den 404 fejl hvis man ikke er logget ind og trykker på et link fra Google?

God ide med at den skal redirecte til forsiden eller log ind siden. Det får jeg set på 🙂

Tusind tak for din tid og feedback.

Vh

Martin
Bud24
Tilmeldt 29. Dec 25
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 04:12

100% IKKE smart, at man ikke kan tilgå kategorier/produkter uden at logge ind. Det er en 100% killer for din side. Jeg er klar over, at du formentlig har et håb om, at du får flere nyoprettede brugere på denne måde. Men det er klart en ulempe - og da ISÆR hvis du snakker SEO. 

Folk er nysgerrige og kan af alverdens årsager have lyst til, at se et produkt eller en kategori - UDEN at have lyst til, at oprette sig. 

Ikke brugervenligt på denne front overhovedet - og jeg kan sige dig.. og jeg har MANGE års erfaring indenfor hjemmesider - så er det en dræber. Jeg ville meget kraftigt genoverveje måden siden er bygget op på og dets tilladelser.

Du beder os om, at vurdere en side udfra ingenting? Vi kan kun vurdere den hvis vi opretter en reel bruger. 

Nu har jeg oprettet en dummy-bruger. Det kan være, at jeg tager fejl - men det virker som om, at koden og systemet er lavet med noget AI-vørktøj. Det skyldes blandt andet at du bruger almindelige emojis i stedet for ikoner (f.eks lavet i svg). Det gør sien ekstremt uprofessionel. Emojis kan se forskellige ud på forskellige enheder - derfor vil siden ikke se ens ud for alle. 

Nu kender jeg ikke målgruppen, men det er ikke et godt førstehåndsindtryk når det første man bliver præsenteret for er jointpapir.

Derudover er der masser af ting der kan optimeres. Hvorfor vises profilbilleder f.eks i 40x40px men billedet reelt er 1024x1024 (altså fuld størrelse). 

En side som bud24 der er opbygget på denne måde er problematisk efter min mening. Bud24 håndterer INTET ansvar - derfor kan man jo lige så godt bruge Marketplace, DBA eller Guloggratis?

I sikre jo ikke nogen mod at snyde udover, at i siger "det må i ikke". I fralægger jer alt ansvar, men tager derimod penge for, at oprette en annonce man kan byde på. Jeg er ikke sikker på, at det er en risiko som mange er villige til, at tage kontra, at forhandle på almindelige online markedspladser.

Men alt held og lykke til dig og projektet. Der er dog nogle ting der halter gevaldigt - og hvis du går op i organiske besøgende, så skal tingene ikke skjules bag en væg af oprettelse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)