|
BUD24 er en dansk online auktionsplatform, hvor private kan købe og sælge via ægte budgivning – ikke bare fastpris-annoncer. Målet er at skabe en enkel, gennemsigtig og seriøs markedsplads, hvor rigtige handler bliver gennemført mellem rigtige mennesker. 🔹 Opret auktioner gratis 🔹 Byd live på varer 🔹 Ingen skjulte gebyrer 🔹 Fokus på tryghed og gennemsigtighed Platformen er bygget fra bunden med fokus på performance, mobiloplevelse og en struktureret SEO-opsætning, så den kan konkurrere i markedet for online auktioner i Danmark. Men nu kommer den vigtigste del: Jeg vil rigtig gerne have feedback. Hvis du har 2 minutter, så kig forbi 👉 bud24.dk – Hvad fungerer godt? – Hvad virker uklart? – Hvad mangler? Alle inputs – både tekniske, forretningsmæssige og brugeroplevelsesmæssige – er mere end velkomne. Tak til alle der allerede har testet, givet input og støttet undervejs 🙌 Nu starter rejsen for alvor. #startup #iværksætteri #onlineauktioner #ecommerce #webudvikling #feedback #danmark |
Ser ikke ud til at virke lige nu. Hvis du for eksempel aabner https://www.bud24.dk/auktion/156/ipad-2-wifi eller en hver anden siden fundet i google i et nyt anonymt vindue, faar jeg en "The page isn’t redirecting properly"
Men mere generalt: Hvordan kan det vaere seo optimeret naar jeg som bruger ikke kan se nogle som helst produkter hvis jeg ikke opretter en bruger? Betyder det ikke at hvis jeg finder siden via google, faar jeg bare en "Opret dig som bruger" i stedet for at se det jeg soegte efter?
Bliv gratis medlem