Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - Faktura tracking

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 15
Indlæg ialt: 18
Fra  StålBixen Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er lige skiftet fra Billy til Dinero, nogle gange tror man jo græsset er grønnere på den anden side :) Spøg til siden, problemer med manglende kontoplan og ingen hjælp fra billy tvang mig over til noget andet.

Når jeg har sendt en faktura til EAN eller via mail, så får jeg ikke ret meget feedback på om kunden har set eller åbnet faktura. Alle som er sendt via mail er markeret "sendt, men ikke set" og EAN fakturaerne står som "sendt som e-faktura". "Set af kunden" feltet har bare et par "---"

Er dette normalt i dinero? I billy fik jeg hele historikken, "Sendt" "leveret" og "åbnet" på mails og "Sendt" "Afleveret" på EAN fakturaer. Der var jeg helt sikker på kunden havde modtaget og åbnet sin regning.

Jeg ved at flere af mine kunder har automatiske systemer, så derfor ved jeg at mine mails med faktura normalt bliver åbnet straks de lander i deres mailbox.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46774
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:32

Ja mig bekendt er der ikke tracking af EAN faktura. Det er et lukket system og fortsætter at modtageren også i den grad spiller med læser og betaler. Der er ingen risiko for at modtage kan sige de ikke har modtaget den.

Ja mig bekendt er der ikke tracking af EAN faktura. Det er et lukket system og fortsætter at modtageren også i den grad spiller med læser og betaler. Der er ingen risiko for at modtage kan sige de ikke har modtaget den.

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Aug 15
Fra  StålBixen Skrevet kl. 20:52

I billys ser det sådan her ud når jeg har sendt faktura via EAN.

• Kvitteret

Modtager har accepteret og kvitteret for modtagelsen.

15.12.2025·06.25

• Modtaget

15.12.2025·06.25

• Oprettet

15.12.2025·06.24

Det giver en en form for trykhed om skidtet er kommer rigtig afsted og at modtageren har fået fakturaen. Det er intet i dinero udover "sendt som e-faktura" med en advarsels trekant med (!) foran.

Tilmeldt 23. Aug 15
Fra  StålBixen Skrevet kl. 20:57

Jeg spurgte deres AI chatbot.. og der ser ud til dinero bare er dårligere på lige faktura feedback end billys... troede faktisk dinero var langt foran, men der kan man jo bare se.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)