Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til MailChimp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en som kan instruere mig i hvordan man laver flere modtagergrupper på MailChimp?

Jeg vil geren lave en gruppe hvor detailkunder får en mail og en gruppe til engroskunder

Håber der er en som kan guide mig!

Tilmeldt 27. Jan 25
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 06:39

Hej,

Det er en meget almindelig opsætning i Mailchimp. Jeg kan hjælpe dig med at strukturere dine modtagere korrekt ved hjælp af tags, segmenter eller separate målgrupper for detail- og engroskunder.

Sig endelig til, hvis du ønsker professionel hjælp med dette.

Til info har jeg 13+ års erfaring med Mailchimp og hjælper virksomheder med kundesegmentering, automatiseringer, tilmeldingsformularer, e-mail-templates, analyse, Facebook-markedsføring og webshop-integrationer.

Mvh
Avi
avi@aurocoders.com 

Tilmeldt 10. Dec 25
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 05:26

Hej, ja — dette kan nemt gøres i Mailchimp.
Du kan oprette målgrupper (eller tags) for at adskille detail- og engroskunder.

Gå først til Audience → All contacts → Settings → Audience fields and |MERGE| tags → Groups og opret to grupper: Retail og Wholesale.

Derefter kan kontakter tildeles den relevante gruppe (manuelt, via tilmeldingsformularer eller under import).

Når du sender en kampagne, skal du blot vælge den relevante gruppe, så kun detail- eller engroskunder modtager e-mailen.

Giv endelig besked, hvis der er behov for assistance med web- eller mobilrelaterede opgaver — jeg hjælper gerne.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)