Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udfordringer med bankkonto pga. manglende virksomheds­hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 25
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino-medlemmer,

Flere nystartede virksomheder oplever udfordringer med godkendelse af bankkonto, fordi de endnu ikke har en professionel virksomheds­hjemmeside.

Der tilbydes hjælp til at opbygge en enkel og professionel hjemmeside, som præsenterer virksomheden tydeligt over for banker og samarbejdspartnere. Hurtig levering inden for 2 dage.

Jeg svarer gerne på spørgsmål eller hjælper, hvor der er behov.
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2133
Skrevet kl. 16:12

Johny Paul:
Flere nystartede virksomheder oplever udfordringer med godkendelse af bankkonto, fordi de endnu ikke har en professionel virksomheds­hjemmeside.

"Helt rigtigt. Det oplever jeg. Kravet er alle 32.000 varenumre skal oprettes, med billeder. Det er jo ikke gratis, eller?"

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46737
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:08

Johny Paul:
Hej Amino-medlemmer,

Der tilbydes hjælp til at opbygge en enkel og professionel hjemmeside, som præsenterer virksomheden tydeligt over for banker og samarbejdspartnere. Hurtig levering inden for 2 dage.

Jeg svarer gerne på spørgsmål eller hjælper, hvor der er behov.

galt. Loven er klar og alle systemiske = alle store skal stille bankkonto op og give ja inden ti dage og der er et ankenævn der gør det dyrt hvis de siger nej og reelt ingen gode grunde næsten slet slet ikke manglende hjemmeside når man ellers har CVR. Ikke engang RKI er grund til nek. 
ingen grund at betale andre for det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46737
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:11

Pythonrap:

Johny Paul:

"Helt rigtigt. Det oplever jeg. Kravet er alle 32.000 varenumre skal oprettes, med billeder. Det er jo ikke gratis, eller?"

enten er det morsomt Ment eller sort snak. Enhver systemisk skal sige ja i princip uden undtagelse, ikke engang RKI giver lov til nej. Hvis det ikke er en af de store banker bestemmer de naturligvis selv men der er så mange systemiske banker og alle for i dag generelt ja

hvis en systemisk bank har krævet færdig oprettelse af hjemmeside med 32.000 varenummer så skriv bankens og rådgiverens navn og telefon til afdelingen så skal jeg personligt gerne forklare Dem loven - Men det må være gas

Men det må være gas

Venlig hilsen venlig hilsen JH

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)