|
Kære jer Vi er to ladys som leger med ideen om design af t-shirts ( jeps, ligesom alle andre pt., dog syntes vi ikke at vores ideer skal gå til spilde, så hvorfor ikke prøve). Spørgsmål: Er der nogen her der kan anbefale en leverandør af t-shirts i udlandet? Det må gerne være et sted, hvor der er mulighed for print og tryk og vigtigst af alt i god kvalitet. Det kan også være mindre systuer som vi heller end gerne vil støtte op om - det er selvfølgelig en selvfølge at tøjet skal opfylde kravende for import til DK. Derudover søger vi en leverandør af accessories til kvinder og mænd. Håber der er nogen herinde der kan hjælpe. |
Camilla:Er der nogen her der kan anbefale en leverandør af t-shirts i udlandet? Det må gerne være et sted, hvor der er mulighed for print og tryk og vigtigst af alt i god kvalitet.
Har prøvet det på 3 forskellige farver og 3 forskellige leverandører EEN gang.
Ved første øjekast OK. De blev brugt til arrangementer een gang. Jeg fik en af hver farve med hjem. Vaskede dem og bar dem under min skjorte, vaskede og bar dem igen. 3 gange vask. Der smuldrede trykket og T-shirts ændrede form (vask ved 40 grader)
Så jeg har selv købt udstyret: printer til tryk, varmeplade, printer til tekstil osv. Så køber jeg T-shirts i DK. Skifter lidt mellem 2 leverandører afhængig af mængde og tilbud. Så er jeg også sikker på at en XXXL er en XXXL og ikke en kineser størrelse.
Så mit råd er: Find det store "checkhæfte" frem og køb udstyret selv. Du kan sommetider finde det på auktion.
Ved fysisk auktion: Tag ud og lav kontrol.
Online auktion: Der er 14 dages fortrydelsesret.
Bliv gratis medlem