Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Trustpilot!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1301
Fra  Conseo Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder til daglig i en større e-commerce virksomhed, og har haft mange dialoger med Trustpilot omkring åbenlyse falske anmeldelser, falske virksomhedsprofiler etc. Men de er umulige at tale fornuftigt med?

Alt det, sammen med deres (efter min mening) groteske prisstruktur, har gjort at jeg har udviklet en lignende service.

Rilanto Ratings er for alle virksomheder, men specielt for mindre virksomheder, som ikke vil lave dyre kontrakter der binder dem i 12 måneder.

Her er det gratis at oprette en virksomhedsprofil og svare på anmeldelser, og jeg kunne godt tænke mig lidt feedback?

Så gør mig en stor tjeneste og besøg sitet. Har du en virksomhed, så opret den og begynd at indsamle anmeldelser.

Du kan selvfølgelig også allerede nu anmelde virksomheder som du har handlet med

Besøg Rilanto Ratings her

Tilmeldt 2. Nov 25
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:27

Hvordan vil du tjene penge på det ? 

Tilmeldt 1. Feb 25
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:25

Jeg ønsker dig alt held og lykke!! Trustpilot er forfærdelige at bakse med og urimeligt dyre.

Hvis du vil have ultra relevante anmeldelser, hvor der selvfølgelig KAN snydes - det kommer du aldrig til at kunne undgå 100% - så er der 2 måder du kan sikre det på;

1. MitID login er et krav

2. Vedhæftet dokumentation for køb og oplevelse - ikke nødvendigvis offentligt. Lige nu kan man sagtens lave en anmeldelse på Trustpilot for enhver virksomhed - og først hvis virksomheden BEDER om dokumentation skal du give det. Det burde være et krav fra start.

Falske positive anmeldelser kan du jo ikke helt slippe for på din side. Så det er jo ekstremt nemt, at manipulere en sides rating til, at være langt højere end den bør være.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 07:56

Der kommer et "pro" abonnement senere med nogle ekstra funktioner til virksomheder. Men de mest basale funktioner for at virksomheder kan håndtere deres profil, svare på anmeldelser, samt anmelde falske anmeledelser forbliver gratis.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 08:00

Tak skal du have. Jeg er fuldstændig enig. Har brugt Trustpilot i +10 år, og det er bare blevet dyrere og dyrere.

Der kan altid snydes med anmeldelser. Folk kan have incitament til at give en ekstra positiv eller negativ anmeldelse.

MitID login er en dyr løsning, og vil afholde mange fra at logge ind tror jeg. Men jeg har lavet mulighed for at virksomheder kan sende link til deres kunder hvor der medsendes og gemmes et ordre id, eller andet reference nummer. Det fungere fint for webshops, men ikke så praktisk for lokale bagere og håndværkere.

Men skal det være et troværdigt site, så er det vigtigt at anmeldelserne er ærlige og ægte.

Tilmeldt 11. Oct 24
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:32

Hej Lars..

Jeg ved ikke om du ved at der finde også en der har lave ratepanel.com som skulle være modpart til trustpilot. 

ved at være et par år gamle. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)