Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bulgarsk håndværker

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har en bulgarsk håndværker til salg. Han koster 150kr + moms pr. effektive time. Der arbejds på timebasis eller på tilbud - du vælger selv.

(vi har ikke nogen "sort" timepris) 

Han er til tjeneste i Københavnsområdet.

Kompetencer:

Flisearbejde (herunder komplet nedrivning og opsætning af badeværelser).

Mindre tømreropgaver.

Maleropgaver, mureropgaver. Opsætning af køkkener - han kan lidt af hvert. Har jeg glemt og nævne lige netop den kompetence du har brug for så spørg. Vi er ikke bange for og sige nej til opgaver vi ikke kan løfte. 

Han er stabil og overholder sine aftaler og kommer til tiden.

"What's the catch?":

Sprogkundskaber: desværre kun bulgarsk og tyrkisk, men tolk følger med i forbindelse med besigtigelse af opgaver (gratis tilbud gives) og kan kontaktes under hele forløbet telefonisk.

Referencer:

Billeder kan tilsendes af egne to badeværelser som er lavet fra bunden af.

Skulle der mangle noget i denne tekst håber jeg I vil hjælpe mig med og gøre den mere komplet. 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 15:28

Håber du kan  få ham afsat.

Pas nu på den "røde mafia"  3F/LO - de teer sig ganske kvalmene for det meste.

Supply Chain blæksprutte

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 23:45

Hejsa. Tak for dit indlæg.

Jeg tror nu ikke de kommer efter mig medmindre jeg ikke giver mine ansatte hvad de skal have. Jeg håber ikke de kommer rendende hvis der ikke er en brand - dvs jeg håber at de kun har smag for utilfredse medarbejdere.

Jeg håber også jeg kan få ham afsat og jeg håber der kommer flere håndværkere til landet og får priserne ned på et rimeligt niveau så det kan blive slut med og betale strandvejsbidrag til dovne slamberter. 

Fra Snekkersten
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:39

Hej Jørgen,

Jeg kunne godt bruge et tilbud på renovering af en udvendig trappe.

Det er i Helsingør - jeg ved ikke om du inbefatter det i Københavnsområdet?

Jeg kan kontaktes på 20 65 71 17

/Tue 

Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:05

Hej,

Vil du ikke venligst kontakte undertegnede for noget arbejde.

Venlig hilsen

Muddaser Hussain

3331 2086

Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:57

Jeg tror nu ikke de kommer efter mig medmindre jeg ikke giver mine ansatte hvad de skal have.

--- Hvis du betaler ham løn efter overenskomsten hvilket du skal, så vil det ca. koste dig kr.260,00 i timen at have ham gående. Når man regner sociale ydelser, forsikringer m.m. med. Og nej, jeg er langt fra medlem af den røde mafia.

Jeg håber også jeg kan få ham afsat og jeg håber der kommer flere håndværkere til landet og får priserne ned på et rimeligt niveau så det kan blive slut med og betale strandvejsbidrag til dovne slamberter. 

--- Hvis du havde lidt mere erfaring med byggebranchen, ville du se at en timepris på omkring de kr.350,00 ikke er så urimelig som du gør det til, når man ser på udgifterne. De fleste betaler uden at kny en 7-800 kr. i timen når der skal pusles om deres bil på et autoriseret værksted.

Venlig hilsen

En aktiv slambert på den svenske strandvej Stick out tongue

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:35

Hej Jørgen 

jeg ønsker et tilbud på havearbejde, herunder fliselægning og græsplæne (der skal lægges rullegræs, alternativt kan der sås græs).

Havearealet udgør 750 kvadratmeter, heraf 300 kvadratmeter fliser. Jeg har bopæl i Taastrup Kommune.

Svar imødeses gerne snarest belejligt.

Med venlig hilsen

semmy
Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:52

hej semmy..groft udregnet,,vil en herregårdssten alm. koste ca 275.00 ex moms incl lægning + 5 cm grus pr m2 = 82500 kr ex moms.. dertil kommer evt bunden,stabil med mere.. men skal nok finde en god pris der.. rullegræsset ca 26500kr ex moms incl lægning,,priserne er cirka prisen uden at se opgaven,,men det er gode priser,, mvh,,b.l. entreprenøreren

ring 27511447
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)