Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Småt, fleksibelt lager til modtagelse af returvarer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil høre folks erfaringer med mit projekt. 

Jeg har fundet en producent, som kan, på bestilling på min hjemmeside, lave produkterne og sende dem direkte til kunden. 

Der vil selvfølgelig komme returvarer. Men hvilke smarte løsninger bruger folk her. 

Jeg forventer ikke mange retur. Så er det relativt lette og små, ca. 15 x 15 cm, produkter. Og jeg ønsker ikke at oplyse min privatadresse på hjemmesiden til forsendelse af varer. Vil gerne have et sted, som kan modtage varer og opbevare dem kort for mig. 

Mvh. 

Tobias 

Tilmeldt 27. Jan 25
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:33

Hej Tobias,

Jeg er ikke helt sikker, men du kan måske tjekke Shipmondo eller andre lignende fulfillment- og logistikudbydere i Danmark, de kunne muligvis håndtere små returvarer som dine.

Som senior webudvikler kan jeg integrere din webshop med en fulfillment-løsning som Shipmondo (eller lignende), automatisere returforespørgsler og synkronisere lageret, så returvarer bliver nemme at håndtere.

Mvh

Avi

Tilmeldt 3. Mar 10
Skrevet kl. 13:32

Hej Avi :)

Tak for dit hurtige svar! Det vil jeg lige kigge nærmere på - har godt hørt andre tale om dem. Så vil lige prøve at undersøge det lidt nærmere. 

Mvh. 

Tobias 

Tilmeldt 27. Jan 25
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:05

Hej Tobias 🙂

Det lyder godt!

Du er meget velkommen til at skrive, hvis du får brug for hjælp til at sætte Shipmondo (eller en lignende løsning) op på din webshop.

Min e-mail: avi@aurocoders.com 

Mvh

Avi

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 565
Fra  HD Trading Skrevet kl. 08:19

Hej Tobias

Det er flere måder at håndtere returvarer på.

1) Nogle vedlægger en retur label, sammen med varen, så kunden uden videre kommunikation kan sende varen retur. Her kan du opsætte din retur label således at pakken afleveres i den nærmeste pakkeshop, hvor du så selv kan hente den.

2) Hvis kunden selv skal henvende sig til jer for at returnere varen, er måden den samme som i pkt. 1

3) Hvis kunden selv står for retur forsendelsen, er den lidt sværere, da det som jeg ser det kræver en fysisk adresse som pakken kan sendes til.

Bare nogle tanker herfra, god vind

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 3. Mar 10
Skrevet kl. 09:21

Tak for svaret og fodt indput 👏

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)