Jeg har fundet en producent, som kan, på bestilling på min hjemmeside, lave produkterne og sende dem direkte til kunden.
Der vil selvfølgelig komme returvarer. Men hvilke smarte løsninger bruger folk her.
Jeg forventer ikke mange retur. Så er det relativt lette og små, ca. 15 x 15 cm, produkter. Og jeg ønsker ikke at oplyse min privatadresse på hjemmesiden til forsendelse af varer. Vil gerne have et sted, som kan modtage varer og opbevare dem kort for mig.
Jeg er ikke helt sikker, men du kan måske tjekke Shipmondo eller andre lignende fulfillment- og logistikudbydere i Danmark, de kunne muligvis håndtere små returvarer som dine.
Som senior webudvikler kan jeg integrere din webshop med en fulfillment-løsning som Shipmondo (eller lignende), automatisere returforespørgsler og synkronisere lageret, så returvarer bliver nemme at håndtere.
1) Nogle vedlægger en retur label, sammen med varen, så kunden uden videre kommunikation kan sende varen retur. Her kan du opsætte din retur label således at pakken afleveres i den nærmeste pakkeshop, hvor du så selv kan hente den.
2) Hvis kunden selv skal henvende sig til jer for at returnere varen, er måden den samme som i pkt. 1
3) Hvis kunden selv står for retur forsendelsen, er den lidt sværere, da det som jeg ser det kræver en fysisk adresse som pakken kan sendes til.
Bare nogle tanker herfra, god vind
Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.