Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webløsning - "ingen arme, ingen kage"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa

Det jeg søger er jeg sikker på findes i mange forskellige udgaver på det store www. Jeg kender bare ikke et sted, og det er svært at søge sig til det nøjagtige.

Et site hvor man skal betale for at blive bruger, og først derefter kan læse indholdet på sitet. Ok, måske lige en forside med lidt gratis indhold - men ellers lukket land for gratister.
Nogen der kender sådan et site, og vil smide et link?

Nogen der vil byde på at sætte sådan et site op for os?... der er meget få krav til design, så en template er bestemt in ordnung. Kun info i artikelform (små billeder og tekst)

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:33

www.rugemor.dk <- en side jeg har sat op med brugerbetaling. Der er nogle sider der er gratis for alle og nogle sider man skal betale for at få lov at se. Man kan så købe 1 dags adgang, ½ års adgang eller 1 års adgang (eller noget helt andet, afhængig af hvad du synes).

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 19:20

Meget relevant eksempel. (Jeg kender Joomla)

Er det rigtigt opfattet at debatten er eneste sektion der er lukket?

På rugemor synes jeg tilmeldingsproceduren gør mig lidt usikker. Et par kommentarer:
Ved tryk på "opret en konto" ser man valgmulighederne... intet om hvordan man kan betale
Nederst står
"Efter indmeldelsen modtager du en e-mail der bekræfter dit medlemsskab. "
Fint nok, men hvornår i denne proces skal jeg betale?

Man vælger en pakke: udfyld felter... stadig ingen info om hvordan eller hvornår jeg skal eller kan betale.

Nu ved jeg på forhånd hvad Epay er, men du giver ingen hjælp til folk der er net-newbies..

Anyways, får jeg smagen af at rugemor.dk er in progress, så tag bare disse kommentarer med på vejen.

Du er meget velkommen til at afgive et tilbud på at sætte et enslignende site op.
Send privat besked.

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 19:28

Hejsa

Jeg har selv en side med bruger betaling til specielle områder.

Og den har Ronni fra RedWeb sat op for mig og han kan sådan set lave det som du selv ønsker det.

Du kan vist få fat i ham gennem hans side!

Held og lykke med det!

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 21:39

Både debatten og "Min historie" er lukket område for gratis besøgende.

Rugemor har indtil videre kun offline betaling (i form af bankoverførsel) så det er derfor man ikke kan vælge betalingsform i forløbet. Når der indføres kortbetaling på siden skal man efter man har valgt en pakke vælge betalingsform. Jeg smider en PM

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)