Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Why e-commerce needs Network Marketing

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-01-2007 09:03:17 Forfatter: Sassi Jacob O. Schou


Hey Allesammen...



Så er der få timer til at jeg sidder til møde i Greve og får en gennemgang af det der eftersigende, skulle blive det bedste shopsystem online... Nu må vi se om det lever op til dets rygte...

 






Præsentationen af det nye shop system var over al forventning!



Dagen startede med ekslusivt besøg af Tom "Big Al" Schreiter, som gennemgik de 4 personlighedstyper... samt hvilket sprog disse kommunikerer i... hvis du er netvæker deltid/fuldtid, og du endnu ikke har haft muligheden for at opleve denne fantastiske mand, så kan jeg fortælle dig at du har meget til gode. Han er absolut værd at køre langt for at opleve live.



Endvidere vil det være muligt, som gratis bruger af  http://my.dubli.com/1243, at kunne købe hans uddannelsesmateriale på portalen efter den 28/2-2007, når det nye shop system er blevet lancheret.



Efter at Big Al havde givet sin "performance" i Edutainment,  fik vi fornøjelsen af at møde Martin Shein:



Martin Shein
Direktør DubLi Futura GmbH

Martin Shein havde allerede samlet erfaringer som konsulent i e-handel, da han i 2003 grundlagde firmaet M&M Distribution GmbH. Han driver den meget succesrige og kendte e-handels shopløsning under navnet Hotdigital. Iværksættelsen af hans ideer er blevet en succeshistorie. Udover mange sælgere fra andre områder er der flere end 100 af de største eBay PowerSeller, der bruger de innovative e-handels løsninger fra HotDigital.




Martin, som er hovedmanden bag shop systemet, imponerede alle tilstedeværende, med det de havde udviklet.



En af de ting jeg selv var meget imponeret over var, at shop systemet bliver et multi-chanel-marketing system, hvilket betyder, at alle der har shop systemet, med et klik kan blive markedsført på en hvilken som helst af de større handelsportaler, som f.eks. ebay, samtidig med at de, gratis selvfølgelig, får deres vare markedsført på dubli.



Endvidere er der i shop systemet indbygget et state-of-the-art markedsførings og analyse redskab, der gør at brugeren med lethed kan markedsføres på alle de store prissammenlignings websites som f.eks. Ciao eller kelkoo, og samtidig, via shoppens back office, tracke hvor der er den største konverterings rate...




Jeg vil dog undlade at gå i alt for store detaljer, om alle de mange andre super geniale features de har indbygget i systemet, og istedet indbyde dig til at se det med dine egne øjne den 24/2, hvor DubLi's ledelse, inklusiv Martin, igen gæster Københavns området for at gennemgå systemets muligheder.

Hvis du syntes det kunne være interessant at have fingeren på pulsen, af det som verdens pressen kalder en revolution indenfor e-handel, så giv mig et kald på 4699 6789 eller 6062 0424, og bestil en plads.



Gennerelt ser jeg den artikkel, som Lasse har postet, og den udvikling DubLi har taget, som en ganske udemærket indikator på, at Networkmarketing og E-handel allerede har dannet det Perfekte par...


Sammenligner man DubLi's NWM mulighed med f.
Side 2 ud af 2 (11 indlæg)