Hej, Jeg arbejder med en hjemmeside, som skal gøre det nemmere for organisationer, foreninger, klubber og virksomheder at administrere deres ventelister, uden en masse manuelt arbejde. Efter noget udviklingstid, har jeg lagt siden live på https://venter.dk/, hvor man kan oprette sig. Der er kun en gratis version. Jeg har prøvet at løse de udfordringer jeg selv kender, med at modtage en kontakt formular, skrive de nye oplysninger ind i et excel ark, og skrive ud til dem i en mail mail tråd, når det er deres tur til at komme på ventelisten. Her kan de selv skrive sig op, og foreningen/organisationen, får en liste, med alle tilmeldte, deres navn og mail, de kan trække ud, og på sigt, sende mails til, igennem systemet. Systemet er testet, og fuldt funktionsdygtigt, men der kan stadig være nogen små ting, jeg har overset. Jeg ønsker feedback, ris, ros, forslag og rettelser, til systemet? Derudover vil jeg gerne høre, om du tænker det er et brugbart værktøj eller om det mangler noget, før det er? Med andre ord, alt modtages med glæde. Opret gerne en profil og prøv |
Feedback til hjemmeside der administrerer ventelister
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Et generelt problem med ventelister er at de nemt vokser og at ingen af de tilmeldte efterfølgende er interesserede. Du bør derfor have en opkrævnings funktion så det f.eks. koster 100 kr/år for at bevare sin plads på ventelisten. |
1) Få lavet et simpelt genkendeligt logo, mange AI værktøjer kan lave virkelig gode logoer helt gratis 2) Det duer ikke, at den mørke blå knap øverst til højre i headeren har en meget mørk grå tekst, svært at læse 3) Der er VIRKELIG meget tekst på siden, men der mangler noget visuelt/spændende. Fx nogle billeder, illustrationer, ikoner? Hvad med et ikon over hver af de tre "fordele"? 4) Det hedder faktisk grammatisk korrekt "Automatisér" og ikke "Automatiser", da det er bydeform. Håber, du kan bruge det :-) |
Hej Sirene, Derudover er mit næste mål at tilføje sådan at foreningerne, kan modtage betalinger for at folk skal skrive sig op til deres venteliste. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)