Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

🚀 Få din SEO vurderet på under 1 minut – helt gratis! - Feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 84
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle! 👋

Jeg har lavet et gratis SEO-værktøj på min hjemmeside, hvor du nemt kan teste din SEO-tilstand på under 1 minut! 🙌

Alt, du skal gøre, er at indsætte dit domæne og trykke på "Tjek min SEO". Super hurtigt og nemt! 🕒

Værktøjet har eksisteret i +10 år, og nu er det tiden til en kæmpe overhaul! 💥 Jeg er i gang med at optimere værktøjet med flere funktioner, samt kigge på design og brugervenlighed. Jeg vil meget gerne høre din feedback! 💬

🔍 Hvad synes du om:
  • Brugervenligheden – Er det nemt at bruge?
  • Designet – Hvordan ser det ud? Er det visuelt tiltalende?
  • Funktionaliteten – Mangler der noget, eller er der noget, du synes kunne forbedres?
  • Andre idéer – Er der noget, du mener kunne gøre værktøjet endnu bedre?
Alle input er velkomne, så kom endelig med dine tanker! 🙏
Tak på forhånd! ✨

De bedste hilsner,
Dannie Ågren
analyzeMe – Web & Marketing

Har du prøvet SEO værktøjet fra Danske analyzeMe, ellers gør som 27.000 andre

Tilmeldt 3. Jun 24
Indlæg ialt: 51
Fra  Gratis-hjemmeside.com Skrevet kl. 06:04

Super værktæj

Opret en Gratis Hjemmeside: Https://gratis-hjemmeside.com/

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:52

Synes ikke den virker testede med https://linkcentralen.dk/ Den siger bare Domain offline (Server)

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 13. Aug 11
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 22:28

LinkCentralen.dk:

Synes ikke den virker testede med https://linkcentralen.dk/ Den siger bare Domain offline (Server)

Hej – og tak for din feedback!

Når vores værktøj tjekker en hjemmeside, forsøger vi altid at gøre det så skånsomt og respektfuldt som muligt, så vi ikke overbelaster eller generer sitet. Nogle hjemmesider bruger dog sikkerhedstjenester som f.eks. Cloudflare, der automatisk blokerer automatiserede forespørgsler – også selvom siden i virkeligheden er helt oppe og køre.

Efter at have undersøgt fejlen nærmere, tyder det på, at https://linkcentralen.dk benytter Cloudflare, hvilket meget vel forklarer, hvorfor vores værktøj viser “Domain offline (Server)”. Det betyder altså ikke nødvendigvis, at siden er nede, men at vi ikke får lov at tilgå den.

Vi arbejder løbende på at håndtere den slags situationer bedre, så vi kan give mere præcise resultater. Og tak fordi du testede og tog dig tid til at give feedback – det er virkelig værdsat!

Tilmeldt 13. Aug 11
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 22:30

Gratis-Hjemmeside.com:

Super værktæj

Tusind tak – det er virkelig fedt at høre! 🙌

Vi arbejder hele tiden på at gøre værktøjet endnu bedre, så hvis du på et tidspunkt har idéer, ønsker eller opdager noget, der kunne forbedres, må du endelig sige til. Alt input – stort som småt – er guld værd for os 🙏

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)