Altid Kvalitet fremfor kvantitet, så kan du løbende også optimere på kvaliteten. |
Heysan
Jeg kan klart anbefale semo, de er super dygtige - og har en meget fair pris for at hjælpe :-).
//Mathias
Altid Kvalitet fremfor kvantitet, så kan du løbende også optimere på kvaliteten. |
Heysan Jeg kan klart anbefale semo, de er super dygtige - og har en meget fair pris for at hjælpe :-). //Mathias |
https://www.coherta.com/da/ | Automatisk Lead Generering
Jeg vil anbefale du prøver at finde en erfaren SEO fyr med gode anmeldelser på Fiverr. |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
På vores hjemmeside har vi fokuseret på kvalitetslinks med høj DA - Men vi har også en del med lav DA. Kvalitetslinks koster og i nogle tilfælde kan det give bedre mening at øge sin egen DA med lav DA-links fremfor at vente til at man kan prioritere høj DA-links pga. priserne - Det hele skal hænge sammen. Konkurrenter kan i den periode "stjæle" dine keywords selvom du har trafik, netop fordi din DA er 0, så hvis de opdager den høje trafik på bestemte keywords og de har højere DA, så er de allerede mere autoritære og vinder det gamet overfor Google. Det gør at du vil få det sværere at rangere bedre end dem, når de er stemplet som den autoritære / første relevante side der har brugt det i en relevant kontekst og som er autoritær. Det er en balancegang i skal finde og hvilken strategi i føler der vil virke. |
I har fat i nogle gode ting onsite, som har positiv indvirkning på jeres synlighed i Google, og det har taget jer et godt stykke:) Det vil selvfølgelig være ideelt for jer at bruge et SEO-værktøj, så I kan gå strategisk og databaseret til værks i forhold til hvilke søgninger, det vil være ekstra relevant for jer at ramme (både ift. volumen og high intent vs. low intent). Ift. backlinks vil jeg klart anbefale en blanding af kvalitet og fornuftig DA. Det kunne eksempelvis være i form af artikler/guides, I skriver til fagmagsiner og lignende. Derudover kan I forsøge at få en artikel i et nyhedsmedie, som typisk har høj autoritet. Det kan være hårdt arbejde, og jeg vil måske i første omgang anbefale jer at starte med at udnytte nogle af de lavthængende frugter ift. SEO-optimering. Pinterest vil være super oplagt for jer at bruge af flere grunde: 1. I vil ramme en meget relevant målgruppe et vigtigt sted i kunderejsen (rigtig mange bruger Pinterest til at finde inspiration til renovering etc. - stadiet før de begynder at undersøge mulige virksomheder) 2. Det vil kræve en relativ lav indsats, idet I kan lægge alle jeres eksisterende projekter fra hjemmesiden ind på Pinterest. Dvs. genbruge materiale I allerede har - selvfølgelig med en lille beskrivelse, hvor I anvender de vigtige søgeord og linker ind til de respektive landingssider. 3. Det kan give mere trafik til hjemmesiden 4. Selvom det typisk er nofollow links, vil det alligevel bidrage med signal om autoritet (tilstedeværelse på sociale kanaler er også en faktor, Google kigger på) Dernæst vil det også være en god idé at oprette en YouTube kanal, hvis I kan overskue det. I kan evt. starte med at lave nogle få simple videoer bestående af sammenklip af jeres billeder på de emner, der er allermest vigtige for jer at have synlighed på. Google og YouTube hænger sammen, og video indhold giver mere synlighed, også i Google. Jeg ved, du skriver, at I har fravalgt sociale kanaler, men det sender også nogle vigtige signaler til Google, og særligt Pinterest vil give jer synlighed et meget relevant sted udover at det også vil påvirke jeres SEO positivt. Håber det giver mening :) |