Jeg har i dag en simpel Prestashop 1,6 da min daværende hjemmesidemand ikke kunne få Multistore til at fungere. Min egen version af en fungerende Multistore var enkelte selvstændige installationer på sub domænerne med database sync om natten. Men tiden er ved at løbe fra den, og jeg søger derfor en der vil kunne hjælpe med en fornyelse og fungerende multistore der skal kunne fungere på sub domæner. F.eks. bynavn.domænenavn.dk Det må gerne være Prestashop hvor nuværende varer og øvrige opsætninger kan importeres fra. Desuden skal den nye installation kunne køre sammen med eksisterende indtil alt virker. Nogen gode bud på en Multistore og en hjemmesidemand der vil kunne løfte opgaven ? På forhånd tak Jesper Poulsen tlf. 2444 7261 |
Det nærmere helt klart kunne laves med alle gængse CMS. Jeg har selv rodet med noget lignende i WordPress (valgte dog at lave det hele selv i Laravel), men jeg vil sagtens kunne lave en sådan løsning til dig.
Smid mig en mail på mickey@prisfix.dk, med nuværende link og lidt beskrivelse af hvad du ønsker, om der er tredjepartsintegrationer etc., så kan vi tage den videre dialog.