Hej Aminoer Vi er nemlig – sammen med et firma i Herning – på udkig efter transport af ruller og kasser til og fra Polen. Indholdet er tøj og tyngdeprodukter, som er pakket i kasser. |
DSV har flere kontorer i polen.
Hej Aminoer Vi er nemlig – sammen med et firma i Herning – på udkig efter transport af ruller og kasser til og fra Polen. Indholdet er tøj og tyngdeprodukter, som er pakket i kasser. |
Ja DSV er en Dyr løsning i Polen. |
Hej Jeg bruger FREJA Transport. Prisen afhænger af om det er en palle eller flere fra samme lokation. Jeg er godt tilfreds med den service / prisen. mvh Hilbert |
Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.
Helt ening. Prisen falder meget pr. palle ved flere paller, ofte koster 1-2 paller det samme, derefter falder prisen betydeligt. Fuld load er naturligvis det billigste. Iøvrigt har det også betydning for prisen om der kan aflæsse direkte fra eksportbilen hos jer. Det vil dog kræve at I har læsserampe eller gaffeltruck til rådighed. |
Intern transport i Polen er ret billig, så nogle gange samler jeg paller fra leverandører hos den ene, så alt kommer fra en ene lokation, for at få fragten ned. Transport er bare en vigtig faktor at arbejde med. |
Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.
Ja og man kan hurtigt tjene en dagsløn ved at få tilbud fra flere forskellige speditører. |
Vi vil med glæde hjælpe. Skriv en besked til mig. |
Transport costs audit for all Amino members free of charge.
Hej Køre i frem og tilbage til Polen jævnligt?? |