Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sourcingagent i Kina søger sparring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 25
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle sammen,

Jeg har etableret mig i Kina for at arbejde med international sourcing og trading. I den forbindelse har jeg fået en stilling hos en virksomhed, hvor jeg har fuld kontrol over at handle produkter til danske kunder gennem mit kinesiske team – en mulighed, jeg ser stort potentiale i.

Jeg oplever dog nogle udfordringer med at identificere de rette kunder og kanaler. Jeg er overbevist om, at den service, jeg tilbyder, er både omkostningseffektiv og værdiskabende, men det kan være en udfordring at finde de virksomheder, der vil have størst gavn af den. Min kinesiske arbejdsgiver har begrænset indsigt i det danske marked, så jeg søger input til, hvordan jeg bedst når ud til de rette beslutningstagere.

Har du erfaring med sourcing fra Kina, eller har du input til, hvordan jeg bedst positionerer min service over for danske virksomheder? Alle råd og perspektiver er meget velkomne.
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:26

Hej 

hvilke varer sælger du

Tilmeldt 4. Mar 25
Skrevet kl. 07:25
Hej, min virksomhed har arbejdet med trading siden 2017 og har været i næsten alle industrier samt sourcet alle produkter, man kunne forestille sig. Så det er virkelig bredt.
Tilmeldt 4. Mar 25
Skrevet kl. 07:25
Hej, min virksomhed har arbejdet med trading siden 2017 og har været i næsten alle industrier samt sourcet alle produkter, man kunne forestille sig. Så det er virkelig bredt.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)