Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har lavet et gratis musik/kultursite, men har svært ved at få besøgende på sitet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 24
Indlæg ialt: 6
Fra  silkymusicsite.wordpress.com Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej rødder.

Jeg har simpelthen lavet min anden website, men denne gang synes jeg det er ualmindeligt svært at få folk til at besøge websitet. Det er ret interimistisk site, lavet helt gratis i wordpress, og jeg har en romantisk drøm om at kunne få folk til sitet uden at tænke i SEO-tekster og betale mig til det. Kan det lade sig gøre eller er det blot en utopi? Hvis der sidder nogen derude med ideer til, hvordan jeg kan indfri min drøm er det meget kærkomment. Sitet hedder Silkymusicsite, hvis der er nogle, der har lyst til at tjekke det ud og har ideer til at generere mere trafik til sitet, som indtil videre er tiltænkt som et hobby-projekt, der forhåbentlig kan dygtiggøre mig. 

Tilmeldt 11. Nov 24
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:20

Jeg har lige besøgt din hjemmeside. Såvidt jeg kan se, så har du lavet dit første indlæg d. 22. januar 2025? Din side er i så fald 6 dage gammel. 

Jeg ved ikke. Først og fremmest synes jeg måske det er en vild tanke, at du forventer en lind strøm af besøgende efter då kort tid. Mange mennesker bruger månedsvis og sågar år på, at skabe en velbesøgt hjemmeside.

Held og lykke med det i hvert fald!

Tilmeldt 16. Jan 24
Indlæg ialt: 6
Fra  silkymusicsite.wordpress.com Skrevet kl. 10:41

Hej Rebecca

Ja, den er ret ny. Men jeg ved, at der findes måder at kickstarte sit site, også selvom det ret er nyt. Jeg fandt en måde før med et fodboldsite, som jeg havde lavet, hvor jeg havde omtrent 1000 besøgende et par dage efter, at jeg havde oprettet det. Jeg håbede, at der var nogle med erfaringer inden for musik og kultur sites, der havde ideer eller nogle tricks til at sætte gang i projektet - også selvom det måske er lidt for høje ambitioner, som du også selv nævner :) 

Men tusind tak for svar :) 

Tilmeldt 10. Mar 25
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:40
Der findes lige godt hundredvis af måder at få det op. På Magicweb har vi faktisk en helt gratis test du kan finde her magicweb.dk/test-din-hjemmeside - Du behøver ikke engang indtaste noget info (alle andre tager enten penge for det, eller alle dine kontaktoplysninger). Til gengæld, når man starter en blog er en af de vigtigste ting at du skriver unikt indhold. Prøv eventuelt at fokusere på niche emner, især til at starte med. Overvej dette, hvis din artikel er den eneste der fokuserer på et meget bestemt emne, er der ingen tvivl om at du så kommer til at rangere højt.

Jeg har kigget på din side og vil anbefale at du ihvertfald får dit eget domæne og tilslutter det dit Wordpress.

Https://www.magicweb.dk - Byg en hjemmeside, blog eller webshop til din virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)